احتمال محرومیت 4 آبی پوش در دربی 84

احتمال محرومیت 4 آبی پوش در دربی 84

4 بازیکن آبی پوش پایتخت در آستانه محرومیت در دیدار دربی هشتاد و چهارم قرار گرفتند و با دریافت کارت زرد این دیدار را از دست می دهند.

به گزارش سایت پیروزی دیلی، با توجه به برگزاری دربی هشتاد و چهارم در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر بر همین اساس احتمال دارد برخی از بازیکنان آبی پوش با دریافت کارت زرد از حضور در این دیدار محروم شوند.
هرایر مگویان، رابسون جانواریو ، کاوه رضایی و یعقوب کریمی 4 بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت زرد در بازی استقلال مقابل ماشین سازی در هفته بیستم دربی را از دست می دهند. با این وجود این 4 بازیکن در دیدار روز چهارشنبه مقابل ماشین سازی باید به نحوی بازی کنند تا از داور مسابقه کارت زردی را دریافت نکنند .
استقلال در حالی جمعه مقابل پیکان به پیروزی رسید که در این مسابقه مجید حسینی و فرشید اسماعیلی با دریافت کارت زرد دیدار با ماشین سازی را از دست دادند تا از هم اکنون برای دربی آماده شوند. تیم های پرسپولیس و استقلال یکشنبه 24 بهمن ماه به مصاف هم خواهند رفت.این مسابقه، هشتادوچهارمین تقابل تیم های پایتخت خواهد بود.

استقلال

دربی

محرومیت

حمید :
۱۱ بهمن ۹۵
خدا کنه همیه بازی کنان استقلال باشند حوصله شنیدن اینکه بازیکن ما نبود رو واقعا "نداریم
momiaza :
۱۰ بهمن ۹۵
تا حالا فکر دادید هیچ استقلالی به سوال زیر جواب نداده ؟
استقلالی : ما چهار دربی را بردیم
شنونده : میشه لطفا شماره دربی هایی را که بردید بگید ؟!
استقلالی : .... (در افق محو شده و انگار شنواییش دچار ایراد شده شروع به کل کل جدید میکنه بدون اینکه جواب سوال را بده !)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی