احتمال شکایت حسین هدایتی از محمود صادقی

احتمال شکایت حسین هدایتی از محمود صادقی

حسین هدایتی در واکنش به انتشار لیست بدهی وی به بانک سرمایه مدعی شد که وی و اعضای خانواده وی ریالی از بانک سرمایه وام نگرفته‌اند.

به گزارش پیروزی‌دیلی و به نقل از انصاف نیوز، حسین هدایتی مدعی شد: نه من نه هیچ کدام از خانواده یا شرکت های من از بانک سرمایه وامی نگرفته ایم. اما درباره بدهی لیستی که این نماینده منتشر کرده است. این موضوع به پروژه ی تجاری شهرک صنعتی و میدان صادراتی جنوب کشور مربوط می شود که نیمه کاره مانده بود. من آن ها را خریدم و ده هزار شغل ایجادکرده و بدهی آن ها را پذیرفته ام. این پروژه ها کارآفرینی است و در برابر تسهیلات سه برابر وثیقه دارد. به طور مثال کارخانجاتی از خصوصی سازی شرکت خریداری کردیم که در زمان دولتی بودن به بانک ها بدهکارند و مسوولیت پرداخت این بدهی ها را هم ما پذیرفتیم.


حسین هدایتی در پایان گفت: شخصا با چک و سفته وام نگرفته ام. وقتی شما یک ملکی را خریداری می کنید که تسهیلات دارد. مسوولیت پرداخت بدهی ها به شما منتقل می شود. یکی از شرکت های ما در پروژه ای ملک هایی را خریده است که مالک قبلی آنها برای این ملک ها از بانک سرمایه تسهیلات دریافت کرده و بدهکار بوده است. اگر ادعای صادقی دروغ باشد از حقوق شهروندی خودم استفاده می کنم و علیه این نماینده اقدام خواهم کرد.

هدایتی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی