احمدزاده در مسیر کعبی قرار می‌گیرد؟

احمدزاده در مسیر کعبی قرار می‌گیرد؟

وقتی برانکو ایوانکوویچ حسین کعبی را به خط دفاع برد، بسیاری تعجب کردند.

بسیاری منتقدان بر این باور بودند که از او از نظر قد و قواره در جام جهانی مناسب این کار نخواهد بود، اما در عمل نتیجه دیگری حاصل شد. حالا هم هیچ بعید نیست سرمربی سرخپوشان حرکت مشابهی را در پرسپولیس انجام دهد.

پرسپولیس در شرایطی که هنوز در نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکن است در بعضی پست ها ناچار از کنار گذاشتن بازیکنانی می‌شود که بسیاری تیم ها آرزوی داشتن آنها را دارند. پرسپولیس همین دیروز در حالی که مسلمان را محروم می‌دید، باز جایی برای رامین رضاییان نداشت. از سوی دیگر هفته آینده محسن مسلمان هم امکان بازی دارد و تا لحظه  نگارش این مطلب هیچ یک از سرخپوشان با محرومیت برای دیدار با صبا روبرو شده بود. با فرض اینکه همه بازیکنان باشند، سوال این است که چه کسی باید از ترکیب خارج شود. برانکو بیش از این عنوان کرده است، مسلمان بازیکن اصلی است. از سوی دیگر اثر غیبت مسلمان را در مصاف با گسترش فولاد تبریز دیدیم. زوج او و سروش رفیعی هم محبوب شده است. امیری هم بازیکن محبوب برانکو است. با این اوصاف دو حالت را می‌توان متصور بود.

حالت اول این است که امیری به خط حمله برود و علیپور از ترکیب اصلی خارج شود ولی یک گزینه دیگر می‌تواند به خدمت گرفتن احمدزاده در خط دفاع باشد و به این ترتیب بازیکنی مثل صادق محرمی از ترکیب اصلی خارج شود.

ابراهیم فتاحی

خبرنگار

احمدزاده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی