احمدزاده: فکر کردم الهلال 10 گل زده

احمدزاده: فکر کردم الهلال 10 گل زده

هافبک پرسپولیسی ها می گوید از هیاهوی هواداران حاضر در ورزشگاه تصور کردیم که الهلالی ها 10 گل وارد دروازه الریان کردند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، از میکسدزون ورزشگاه آزادی، فرشاد احمدزاده در رابطه با دیدار برابر الوحده گفت: بازی خیلی خوب بود و هواداران از این بازی لذت بردند. هم خوب بازی کردیم و هم امتیاز گرفتیم و هم صعود کردیم. 

 او در رابطه با دیدار دیگر این گروه گفت: الهلال یک تیم خیلی قوی است و می دانستیم که به این راحتی امتیاز نمی دهد. وی درباره دیدار بعدی پرسپولیسی ها ادامه داد: صددرصد برای صعود تلاش می کنیم و تمام انرژی مان برای بالا بردن پرچم ایران. 

 احمدزاده درباره اطلاع از نتیجه دیدار دیگر این گروه گفت: من که اصلا نفهمیدم چه اتفاقی می افتاد. از صدای هواداران مرتب متوجه می شدیم که الهلال گل زده و من فکر کردم که الهلال 10 گل به الریان زده.

فرشاد احمدزاده

پرسپولیس-الوحده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی