بازیکن پرسپولیس به لیگ لهستان می‌رود

بازیکن پرسپولیس به لیگ لهستان می‌رود

بازیکن فصل گذشته تیم پرسپولیس برای ادامه فوتبالش با تیمی از کشور لهستان به توافق رسیده است.

به گزارش پیروزی دیلی، در حالی که پیش از این عنوان می‌شد فرشاد احمدزاده به تیمی از کشور قطر خواهد پیوست اما به نظر می‌رسد آینده این بازیکن در یک لیگ منحصر به فرد رقم خواهد خورد.


احمدزاده با یکی از تیم‌های مطرح کشور لهستان مذاکرات نهایی را انجام داده و حتی طرفین در خصوص مبلغ و مدت قرارداد هم به توافقات خوبی رسیده‌اند.


قرارداد احمدزاده با پرسپولیس به اتمام رسیده و برخی‌ها منتظر تمدید قرارداد او بودند اما در این بین صحبت از حضور در لیگ بلژیک و لیگ قطر هم شنیده می‌شد اما احمدزاده با انتخاب تیم جدیدش اولین بازیکن ایرانی خواهد بود که به لیگ لهستان می‌رود.

احمدزاده

پرسپولیس

دکتر نصیر :
۹ خرداد ۹۷
دلم برای مربی بعد از برانکو می سوزنه محرمی 20 ساله مسلمان 26 ساله و احمد زاده 25 ساله رو می فروشیم میریم بازیکن 29 ساله رد شدن منصوریان رو می خریم ادعا هم می کنیم به فکر آینده پرسپولیس هستیم!! استقلال کل تیم ملی نوجوانان رو در این سه چهار سال اخیر خریده سال به سال ملی پوشهاش دارن بیشتر میشن.......
ایران :
۹ خرداد ۹۷
خداروشکر که رفت کمال هم خدافظی هرچه زودتر اینا بابا بد باورشون شده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی