احمدزاده: کمال گتوزو به گسترش فولاد گل می‌زند

احمدزاده: کمال گتوزو به گسترش فولاد گل می‌زند

دو، سه سالی می‌شود که بازی در شهر تبریز برای فرشاد احمدزاده کمی حاشیه‌ساز می‌شود.
به گزارش پیروزی دیلی، شماره ۱۰ سابقه بازی در تراکتورسازی را دارد و پس از جدایی از این تیم و پیوستن به پرسپولیس با واکنش هواداران تیم تبریزی مواجه شده است. البته با خود فرشاد احمدزاده که حرف می‌زدیم، معتقد بود این بازی برایش خیلی هم حساس نیست و... بهتر است خودتان مصاحبه خبرورزشی با شماره ۱۰ پرسپولیس را بخوانید. 

*دوباره باید همراه پرسپولیس به تبریز سفر کنی. حرفی نداری؟

 نه! چه حرفی باید داشته باشم؟!

 *به هر حال در دو، سه سال اخیر همواره در تبریز... 

بازی در تبریز برای من فرقی با سایر شهرها ندارد.

*ولی همیشه با واکنش هواداران تبریزی مواجه شدی. این را که قبول داری؟

من کار خودم را می‌کنم و کاری به حاشیه‌ها ندارم. یاد گرفتم پیراهن هر تیمی را که می‌پوشم، با تمام وجود بازی کنم. آیا این گناه است؟‌! 

*نه، بحث این است که به هر حال وقتی بازیکنان سابق یک تیم جلوی آن تیم بازی می‌کنند، هواداران یکسری واکنش‌ها نشان می‌دهند. 

این دیگر دست من نیست. گفتم که کار خودم را انجام می‌دهم و توجهی به این مسائل ندارم.

 *حالا فکر می‌کنی نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز چه شود؟

 ان‌شاءا... می‌بریم! 

* خودت هم شانس گلزنی داری؟ 

۱۰ بازیکن پرسپولیس شانس گلزنی دارند که با سه تعویض می‌شود ۱۳ تا!

 *جواب سؤال ما را به شوخی دادی یا جدی؟!

 به هر حال من هم شانس دارم اما امیدوارم تیم برنده شود. اینکه چه کسی گل می‌زند مهم نیست. 

*اینکه کلیشه‌ای شد!

 خب بنویسید کمال گتوزو هم‌اتاقی خوبم به گسترش فولاد گل خواهد زد.

 *راستی خبر داری کارت بازی سامان نریمان‌جهان دوست صمیمی‌ات صادر شده است؟

 جداً؟! یعنی جلوی ما بازی می‌کند؟ 

*بله، همین دقایقی پیش خود سامان در مصاحبه با همکاران ما این خبر را داد. 

به غیر از بازی با پرسپولیس در سایر مسابقات گسترش فولاد برای سامان آرزوی موفقیت می‌کنم!

 *برنامه‌ای برای شادی پس از گل مقابل گسترش فولاد چیدی؟

 نه، برنامه‌ای ندارم!

 *ولی می‌دانیم همیشه شادی‌های پس از گل را در پرسپولیس تو طراحی می‌کنی!

 (به شوخی) آن مال دوران جوانی بود!

 *بگذریم! بی‌تعارف با تمام وجود مقابل گسترش فولاد تبریز بازی می‌کنید؟ 

چرا نباید با تمام وجود بازی کنیم؟

 *به هر حال روز ۲۱ شهریور ماه جاری بازی حساس‌تری در ابوظبی مقابل الاهلی عربستان پیش‌رو دارید و...

 این درست که بازی با الاهلی عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بسیار مهم است اما این دلیلی نمی‌شود برابر گسترش فولاد با تمام وجود بازی نکنیم. 

*به هر حال قبول کن انگیزه شما در این بازی به اندازه بازی با الاهلی نیست. درست می‌گوییم؟ 

نه، این طور نیست. ما می‌خواهیم گسترش فولاد را ببریم و با روحیه بالا به ابوظبی سفر کنیم. 

*عمر السوما را دیدی؟ جلوی او به مشکل نمی‌خورید؟

 این سؤال را از شجاع، محمد انصاری، سیدجلال و بقیه بپرسید!

*خودت این مهاجم سوری را چطور می‌بینی؟ 

من به این مسائل فکر نمی‌کنم. ما هم طارمی، منشا و علیپور را داریم و مطمئن باشید با همین مهاجمان و سایر بچه‌ها الاهلی را در امارات شکست داده و به نیمه‌نهایی صعود خواهیم کرد.

فرشاد احمدزاده

پرسپولیس-الاهلی

پرسپولیس-گسترش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی