احمدی:خبری از پرونده طارمی نداریم/باشگاه پرسپولیس پیگیر پرونده ژوزه است

احمدی:خبری از پرونده طارمی نداریم/باشگاه پرسپولیس پیگیر پرونده ژوزه است

سرپرست کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت:هیچ اطلاعی از پرونده شکایت ژوزه از پرسپولیس نداریم و خود باشگاه پرسپولیس آن را پیگیری می کند.
به گزارش سایت پیروزی دیلیف روزبه وثوق احمدی در رابطه با پرونده شکایت ریزه اسپور از طارمی اظهار داشت: بعد از اینکه اولین بار شکایت این باشگاه ترکیه ای از مهاجم پرسپولیس به ما ابلاغ شد، دیگر ما خبری از این موضوع نداریم. خود طارمی و باشگاه پرسپولیس این پرونده را پیگیری می کنند و شاید هم اصلا مختومه شده باشد.

 وی درباره شایعاتی که پیرامون کسر 6 امتیاز از پرسپولیس برای فصل آینده به گوش می رسد، عنوان کرد: من این موضوع را نه رد می کنم و نه می پذیرم. هیچ اطلاعی از پرونده شکایت ژوزه از پرسپولیس نداریم و خود باشگاه پرسپولیس ان را پیگیری می کند. یک رکن قضایی در سطح بین المللی در این باره تصمیم گیری می کند و پیش بینی کردن درباره آن درست نیست.

 سرپرست کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت پرونده های خارجی تراکتورسازی تصریح کرد: کارلوس کاردوسو و آگوستو سزار، 2 بازیکن برزیلی تراکتورسازی از این تیم شکایت کردند و نامه اش به دست ما رسید. بعد از آن هم ما این پرونده ها را به خود باشگاه ابلاغ کردیم. 

احمدی در پایان درباره اینکه پرونده جدیدی برای استقلال و پرسپولیس باز شده یا خیر، گفت: اینطور نیست. هیچ گونه شکایت جدیدی از سوی نهادهای بین المللی علیه این 2 باشگاه به دست ما نرسیده است.

طارمی

ژوزه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی