احمدی: بابت حرکت آقاخان از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم/پرسپولیس تیم همیشگی نبود

احمدی: بابت حرکت آقاخان از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم/پرسپولیس تیم همیشگی نبود

 دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت: بابت حرکت آقاخان از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کنم چرا که او جوانی کرد.


به گزارش پیروزی دیلی، رحمان احمدی بعد از پیروزی یک بر صفر پیکان مقابل پرسپولیس، در خصوص اینکه گفته می‌شود او هم مانند امیر حسین صادقی به دلیل مشکلات انضباطی به میدان نرفته است، گفت: تا ظهر امروز در اردوی پیکان حضور داشتم و حتی در تمرین سبک تیم نیز شرکت کردم اما در زانویم احساس درد و برای انجام MRI اردوی تیم را ترک کردم. بعد از انجام MRI  نیز مجددا به تیم ملحق شدم.

وی در خصوص برد پیکان عنوان کرد: بازیکنان ما بازی را خوب شروع کردند و خدا را شکر به گل زودهنگام نیز دست پیدا کردیم. با اینکه پرسپولیس امشب پرسپولیس همیشگی نبود اما پیکان هم بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشت و خدا را شکر به 3 امتیاز دست پیدا کرد.

دروازه‌بان پیکان در خصوص اتلاف وقت بازیکنان این تیم گفت: اتلاف وقت زیادی نداشتیم و طبیعی است وقتی بازیکن ضربه می‌خورد روی زمین بیفتد. البته باید همین جا بابت حرکت آقاخان پس از گلزنی (که پیراهنش را درآورد) از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کنم چرا که او جوانی کرد و حرکت خوبی انجام نداد. امیدوارم هواداران پرسپولیس به خاطر جوانی آقاخان او را ببخشند.

احمدی

پیکان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی