اخبار کوتاه/ساسان انصاری در اندیشه لژیونر شدن/ مشهدی ها در انتظار تعیین تکلیف میثاقیان و لیست خرید

اخبار کوتاه/ساسان انصاری در اندیشه لژیونر شدن/ مشهدی ها در انتظار تعیین تکلیف میثاقیان و لیست خرید

اخبار کوتاه
پیروزی دیلی:

*مشهدی ها در انتظار تعیین تکلیف میثاقیان و لیست خرید

سرمربی فصل گذشته سیاه جامگان مشهد هنوز هیچ لیستی به مدیران این باشگاه برای فصل آینده نداده است. مشهدی ها در انتظار تعیین تکلیف میثاقیان و لیست خرید.
 سیاه جامگان مشهد توانست در آخرین هفته لیگ برتر با هدایت اکبر میثاقیان از سد پرسپولیس بگذرد تا این تیم به طرز معجزه آسایی در لیگ برتر بماند. با این حال هنوز اکبر میثاقیان به توافق نهایی با این تیم نرسیده تا مشهدی هاهمچون فصل گذشته، شرایط با ثباتی را نداشته باشد. 
عباسی مدیرعامل سیاه جامگان مشهد بارها اعلام کرده گزینه ای جز میثاقیان ندارد. او می خواهد برنامه های مالی اش را نیز تمام و کمال ایفا کند تا این تیم باز هم با مشکلات مالی مواجه نشود. آنها از میثاقیان خواسته اند تا لیست خود را برای فصل آینده ارائه دهد اما این مربی که برتی گذراندن دورهای مربیگری در تهران به سر می برد هنوز در این باره تصمیم نگرفته است.


*ساسان انصاری در اندیشه لژیونر شدن

در حالی که گفته می‌ شود ساسان انصاری در لیست علیرضا منصوریان برای حضور در استقلال قرار دارد اما ظاهرا این مهاجم شیرازی قصد ندارد به تیم آبی پایتخت برود و منتظر پیشنهادهای خارجی اش است. ساسان انصاری در اندیشه لژیونر شدن 
انصاری فصل گذشته ابتدا به پرسپولیس رفت تا دوران جدیدی از فوتبال را در تیم بزرگ و قرمز پایتخت تجربه کند اما با توجه به اینکه برانکو ایوانکوویچ به او زیاد بازی نمی‌داد و بیشتر روی نیمکت بود، با بازگشت رامین رضاییان از ترکیه، انصاری از قرمزهای پایتخت جدا شد و به اهواز برگشت.
 در ابتدا انتقادات زیادی از سوی هواداران فولاد خوزستان برای بازگشت انصاری صورت گرفت اما این مهاجم گلزن خیلی خوب نشان داد و توانست گل‌های مهم و حساسی برای فولاد خوزستان به ثمر برساند. به صورتی که حتی هفته‌ها مدعی کسب عنوان آقای گلی بود اما در نهایت با بدشانسی و محرومیت از بازی آخر، رسیدن به این عنوان مهم را از دست داد.
بعد از پایان فصل قرارداد انصاری با فولاد خوزستان به پایان رسید. همین مساله باعث شد تیم‌های زیادی به سراغش بروند که یکی از آنها هم استقلال تهران است. گفته می‌شود آبی‌ها با انصاری مذاکره‌ای جدی داشتند اما این مهاجم گلزن قصد ندارد به استقلال برود.
 ظاهرا برنامه او روی لژیونر شدن است و منتظر پیشنهادهای خارجی مانده. به همین دلیل او فعلا تصمیمی برای آینده نگرفته و به پیشنهاد استقلال جواب مثبت نداده است.


*خارجی های گسترش آمدند

 دو بازیکن خارجی گسترش فولاد تبریز وارد ایران شدند تا جلسه ای با مسئولان گسترش فولاد تبریز برای عقد قرارداد با این تیم داشته باشند خارجی های گسترش آمدند.
لوکا بوناچیچ سرمربی جدید گسترش فولاد تبریز با دو بازیکن خارجی را مورد پسند قرار داده تا جمع گسترشی ها با حضور یک هافبک و یک مهاجم خارجی جمع تر از قبل شود. از قرار معلوم این دو بازیکن امشب وارد ایران شده اند تا صبح فردا جلسه ای را با مسیولان گسترش بولاد داشته و در صورت توافق نهایی قرارداد خود را امصا.کنند.
 با توجه به قطعی نشدن حضور این دو بازیکن نمی توان به جزییات جذب آنها پرداخت. تنها به این جمله بسنده می کنیم که خارجی های گسترش فولاد تبریز سابقه حصور در لیگ ستارگان قطر را دارند.

اخبار کوتاه

ساسان انصاری

لژیونر شدن

میثاقیان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی