اخبار کوتاه/  نوری: دوست نداشتم تراکتور را تنها بگذارم/مبعلی: طرفدار استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان هستم

اخبار کوتاه/ نوری: دوست نداشتم تراکتور را تنها بگذارم/مبعلی: طرفدار استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان هستم

اخبار کوتاه نقل و انتقالاتی

پیروزی دیلی: 

نوری: دوست نداشتم تراکتور را تنها بگذارم

 *دوست نداشتم تراکتور را تنها بگذارم 

با توجه به شرایط خوبی که سال گذشته در تراکتورسازی داشتم و لطفی که مردم تبریز نسبت به من داشتند، دوست داشتم یک سال دیگر در خدمت تراکتورسازی باشم. من سال خوب و آرامی را سپری کردم و خوشحالم که بازهم در خدمت هواداران آذربایجانی هستم. تراکتورسازی تیم بزرگی است و تلاشم را خواهم کرد تا مثل سال قبل به بهبود شرایط تیم و پیشرفت تراکتورسازی کمک کنم. من 3 پیشنهاد خوب از لیگ برتر ایران و یک پیشنهاد از قطر را رد کردم تا به تراکتورسازی بپیوندم. از همینجا از سرمربیانی که با من تماس گرفتند تشکر می کنم و معذرت می‌خواهم که نتوانستم به درخواست شان جواب مثبت بدهم. بالاخره تراکتورسازی در این شرایط نیاز دارد بازیکنان خود را حفظ کند و من هم دوست داشتم در خدمت تیم باشم. 

 *امیدوارم همه بمانند

 شرایط سختی برای فصل بعد داریم. بازیکنان آزاد زیادی داریم که امیدوارم قراردادشان تمدید شود. امیدوارم عشوری هم برگردد و اخباری نیز شرایط برای ماندنش مهیا شود. با تحقق این مسائل می توانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم. امیدوارم در نیم فصل اول نتایج خوبی بگیریم و در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن خوب شرایط بهتر می شود. 

 *تراکتور به سرمربی بزرگ نیاز دارد

الاخره سرمربیگری تراکتورسازی برای هر کسی افتخار است. قطعا این تیم پرشور به سرمربی بزرگ نیاز دارد و همه مربیانی که گزینه هستند شناخته شده هستند. فرکی، ویسی، نکونام، گل محمدی و کاظمی 5 گزینه خوب هستند و امیدوارم هر کسی لیاقتش را دارد، سرمربی شود و موفق باشد.

 *نکونام 8 سال کاپیتانم بود

 جواد نکونام 8 سال در تیم ملی کاپیتان من بوده است. او در لیگ اسپانیا که یکی از معتبرترین لیگ های دنیا است بازی کرده و تجارب زیادی دارد. برای نکونام چه در تیم ملی و چه در هر تیمی که حضور دارد، آرزوی موفقیت می کنم. 


 مبعلی: آسیب‌دیدگی ام جدی نیست، زود برمی گردم 

قبل از فینال جام حذفی بود که خبر رسید ایمان مبعلی در تمرینات تیم به شدت آسیب دیده و نمی‌تواند در مقابل تراکتورسازی تبریز به میدان برود. بعد از فینال و قهرمانی نفت تهران هم خبر بدتری به گوش رسید و آن هم پارگی رباط صلیبی مبعلی بود. مساله‌ای که گفته می‌شد او را تا ماه‌ها از فوتبال دور خواهد کرد. این مساله نگرانی‌ها زیادی به وجود آورد اما ظاهرا شدت مصدومیت هافبک خلاق خوزستانی زیاد نیست و برخلاف خبرهایی که منتشر شده بود او به زودی می‌تواند برگردد و کار خود را دنبال کند. ایمان مبعلی که این روزها در کلینیک دکتر نوروزی مشغول تمرین و فیزیوتراپی است، درباره شرایط آسیب‌دیدگی‌اش، قهرمانی در جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و ... صحبت می‌کند. 

*مصدومیت بی‌موقعی سراغت آمد که باعث شد فینال جام حذفی را از دست بدهی... 

بله، واقعا شرایط بدی بود. من داشتم تمرین می‌کردم که ناگهان پایم در چمن گیر کرد و زانویم پیچ خورد. به خاطر همین هم بازی مهم و حساس فینال جام حذفی را از دست دادم. این بازی خیلی برایم مهم بود که متاسفانه آسیب‌دیدگی اجازه نداد به میدان بروم. به هر حال خوشحالم که نفت قهرمان شد. واقعا حق نفت بود چون در این فصل با وجود مشکلات زیادی که داشت توانست خوب کار کند. 

* الان وضعیت آسیب‌دیدگی‌ات به چه صورت است؟ 

من بعد از آن آسیب‌دیدگی به کلینیک استقلال آمدم و فیزیوتراپی ام را شروع کردم. از دیروز هم تمریناتم را شروع کردم. دکتر محمدی معتقد است که مشکل خاصی ندارم و به زودی می‌توانم برگردم. 

* یعنی از ابتدای فصل هفدهم می‌توانی به میدان بروی؟ 

بله، خدا را شکر شرایط زانویم با فیزیوتراپی خوب است و از چند هفته دیگر می‌توانم تمرینات گروهی‌ام را شروع کنم.

 * پیشنهادی هم داشتی؟

 هنوز نه. 

* از این مساله بگذریم، لیگ قهرمانان آسیا را چطور می‌بینی؟ 

خیلی خوشحالم که 3 تیم ایرانی به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده. البته باید بگویم بازی در آسیا در عین سختی، خیلی هم راحت است. به خاطر اینکه هم زمین خوب است، هم توپ فرق دارد و هم بازی‌ها با کیفیت تصویری بالایی پخش می شود و برای هر بازی دوربین‌های زیادی به کار می‌گیرند. ضمن اینکه حریفان هم با بازی که انجام می‌دهد کار را راحت می‌کنند. چون تیم‌ها خوب بازی می‌کنند و بازی با چنین تیم‌هایی زیاد سخت نیست. 

* فکر می‌کنی شانس کدام تیم برای صعود به مرحله بعد بیشتر است؟

 شانس هر 3 تیم ایرانی بالاست و امیدوارم هر 3 تیم صعود کنند اما استقلال و پرسپولیس شرایط بهتری دارند. استقلال خوزستان شرایط سختی دارد که صعودش هم یک شگفتی بزرگ بوده. این تیم خیلی خوب کار کرد و باز هم شگفتی ساز شد. دلیل آن هم سرمربی تیم است. آقای پورموسوی خیلی خوب کار کرد و چون صادق است همه بچه‌ها او را دوست دارند و به خاطر او بازی می‌کنند. 

* شما قبلا هم شاگرد پورموسوی بودی و در واقع فوتبالت را با او شروع کردی...

 بله، من واقعا آقاسید (پورموسوی) را خیلی دوست دارم. او خیلی با بازیکنانش رفتار دوستانه و محترمانه‌ای دارد. به خاطر همین همه بازیکنان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که به او کمک کنند. من هم تجربه خوبی در کنار پورموسوی داشتم و همیشه برایش آرزوی موفقیت دارم. 

* پس در لیگ قهرمانان آسیا طرفدار استقلال خوزستان هستی... 

من طرفدار همه تیم‌های ایرانی هستم اما به هر حال استقلال خوزستان به خاطر اینکه هم استقلال است و هم خوزستانی، طرفدارش هستم. ضمن اینکه تیم سابقم هم هست. امیدوارم این تیم بتواند از سد الهلال بگذرد و شگفتی دیگری بسازد. هرچند که رسیدن به این مرحله، آن هم با بازی‌های خوبی که انجام داد خودش یک شگفتی بزرگ است. 

 کرار به صنعت نفت پیوست 

 هافبک عراقی تیم فوتبال تراکتورسازی به صنعت نفت آبادان پیوست. به گزارش هوادار، جاسم کرار اواخر حضورس در تبریز و تراکتورسازی با چالش هایی میان خود و باشگاه رو به رو بود و طبق اخبار رسیده این باشگاه تمایل چندانی برای ادامه همکاری با کرار نداشت. 

 این هافبک عراقی که پیش تر اعلام کرده بود از ایران می رود اما حالا با مذاکره و توافق نهایی و سر انجام عقد قرارداد یک ساله به عضویت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست. 

کرار همیشه رابطه خوبی با کمالوند داشته است و سال گذشته نیز پیش از تراکتور او در راه گسترش فولاد بود که ناگهان ورق برگشت و او سرخپوش شد. 

حالا این بازیکن پس از سال ها دوباره با کمالوند همکاری خواهد داشت.

اخبار کوتاه

استقلال خوزستان

تراکتورسازی

مبعلی

نوری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی