اختصاصی; آنالیز عملکرد بازیکنان پرسپولیس مقابل الوحده/ پای طارمی کمتر از سایر بازیکنان به توپ خورده!

اختصاصی; آنالیز عملکرد بازیکنان پرسپولیس مقابل الوحده/ پای طارمی کمتر از سایر بازیکنان به توپ خورده!

پرسپولیس دوشنبه شب در حالی در ورزشگاه آزادی میزبان الوحده امارات بود که به جزاین بازی تمام نگاه ها معطوف به بازی الریان و الهلال در دوحه بود.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، پرسپولیس دوشنبه شب در حالی در ورزشگاه آزادی میزبان الوحده امارات بود که به جزاین بازی تمام نگاه ها معطوف به بازی الریان و الهلال در دوحه بود. پرسپولیسی ها با به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا و با نتیجه 2-4 حریف اماراتی را از پیش رو برداشتند و در آن سو نیز الهلال با نتیجه 3-4 الریان را برد تا دو تیم الهلال و پرسپولیس به عنوان تیم های اول و دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا به مرحله حذفی صعود کردند. 

مطابق هفته های گذشته لیگ قهرمانان آسیا نگاهی داشته ایم به عملکرد بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل الوحده امارات

 علیرضا بیرانوند: دروازه بان سرخپوشان هرچند در ثبت سومین کلین شیت آسیایی خود با پیراهن پرسپولیس ناکام ماند و درخشش همیشگ را نداشت اما عملکرد قابل قبولی داشت. از سه توپ در چارچوبی که بازیکنان الوحده به سمت دروازه او شلیک کردند دوتا تبدیل به گل شد و بیرانوند یکی را سیو کرد.

 سیدجلال حسینی: 45 بار صاحب توپ شد، 38 پاس داد که 76% این پاس ها به مقصد رسید. یک تکل صحیح رفته و دوبار مرتکب خطا شده و یک کارت زرد هم دریافت کرد.

 محمد انصاری: 51 بار صاحب توپ شد، 36 پاس داده که 72% این پاس ها صحیح بود. یاران الوحده دو بار روی مدافع سرخپوشان مرتکب خطا شده اند. 

حسین ماهینی: 58 مرتبه صاحب توپ شد و 38 پاس داد که 85% آنها صحیح بود. سه تکل صحیح رفته و دو خطا گرفته است. 

صادق محرمی: 69 بار صاحب توپ شده و 41 پاس داده که 86% این پاس ها به مقصد رسیده است. سه تکل صحیح رفته و یک خطا گرفته است. 

فرشاد احمدزاده: 89 بار صاحب توپ شده و 66 پاس داده که 74% آن سالم بوده است. سه تکل صحیح رفته، دو خطا گرفته و دو بار هم مرتکب خطا شده و همچنین یک خلق موقعیت داشته است. دقیقه 92 جای خود را به احسان علوان زاده جوان داد. 

سروش رفیعی: 67 بار صاحب توپ شده و 41 پاس داده که 88% صحیح بوده اند و این دقت پاس بی نظیر رفیعی را نشان می دهد. یک شوت در چارچوب داشت که تبدیل به اولین گل سرخپوشان شد. سه تکل صحیح رفته، 7 خطا گرفته و یکبار هم مرتکب خطا شده است. سه خلق موقعیت داشته و دقیقه 68 جای خود را به علی علیپور داد. 

محسن مسلمان: 85 مرتبه صاحب توپ شده، 71 پاس داده که 90 درصد آن صحیح بوده و این نشانگر دقت بی نظیر این بازیکن است. دو تکل صحیح رفته و چهار مرتبه مرتکب خطا شده است. سه خلق موقعیت داشته و در دقیقه 83 جای خود را به محسن ربیع خواه داد.

 وحید امیری: 50 بار صاحب توپ شده، 35 پاس داده که 77% صحیح بوده اند. دو خلق موقعیت داشته و سه تکل صحیح رفته است.

 مهدی طارمی: 33 بار صاحب توپ شده، 20 پاس داده که 65% به مقصد رسیده اند. 7 بار اقدام به شوتزنی کرده که 6 شوت در چارچوب بوده و 3 شوت هم تبدیل به گل شد.یک خلق موقعیت داشته و یکبارهم مرتکب خطا شده است. 

علی علیپور: به جای سروش رفیعی در دقیقه 68 به زمین امد. 18 بار صاحب توپ شد. 16 پاس داده که 87% آنها سالم بوده اند. علیپور همچنین پاس چهارمین گل سرخپوشان و سومین گل طارمی را داد تا آقای گل سرخپوشان برابر الوحده هت تریک کند. 


** مرجان گلچین

عملکرد بازیکنان پرسپولیس

پرسپولیس-الوحده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی