اختصاصی؛ادعای عجیب یا اتفاق عجیب؟! نه بابت نایب قهرمانی به پرسپولیس جایزه نقدی دادند نه بابت 2 قهرمانی!

اختصاصی؛ادعای عجیب یا اتفاق عجیب؟! نه بابت نایب قهرمانی به پرسپولیس جایزه نقدی دادند نه بابت 2 قهرمانی!

اخبار ریز و درشت پرسپولیس از زبان مدیر روابط عمومی باشگاه را بخوانید.

به گزارش پیروزی دیلی،پرسپولیس در هیاهوی جام جهانی به پیش می رود. اجازه یارگیری ندارد اما با همه نفرات موجودش تمرینات خود را آغاز کرده است. هواداران پرسپولیس هم در کنار هیجان فوتبال در روسیه اخبار تیم محبوبشان را با دقت دنبال می کنند. فرصتی پیش آمد تا با پندار خمارلو در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس صحبت کنیم و اخبار ریز و درشت این باشگاه پرطرفدار را با مدیر روابط عمومی باشگاه سرخ پایتخت بررسی نماییم. بد نیست شما هم در جریان این اخبار که برخی از آنها عجیب هم هست قرار بگیرید.


قرارداد انصاری با پرسپولیس بند ویژه دارد!
مهمترین اتفاق چند روز قبل پرسپولیس تمدید قرارداد باشگاه با محمد انصاری بود. نکته عجیب این تمدید 3 ساله بدنش است. چطور شد که انصاری با پرسپولیس 3 سال دیگر تمدید کرد؟! خمارلو در این مورد می گوید: انصاری بندی در قراردادش داشت که می توانست در صورت داشتن پیشنهاد خارجی از پرسپولیس بدون هیچ مشکلی جدا شود. اما او چندی قبل اعلام کرد در صورت بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی در پرسپولیس خواهد ماند. انصاری به قولش عمل کرد و به باشگاه آمد و به توافق رسید و قراردادش را سه ساله تمدید کرد. دیگر قرار شده بندهای ویژه در قراردادها نگنجانیم مگر اینکه منافع باشگاه پرسپولیس قطعا در آن لحاظ شود. من زمان حضور انصاری در باشگاه در سفارت کرواسی حضور داشتم اما تا آنجا که می دانم هیچ بندی در قراردادها لحاظ نمی شود مگر اینکه پرسپولیس از آن منفعت لازم را ببرد.

تکلیف سروش یک هفته دیگر مشخص می شود
سروش رفیعی بالاخره پرسپولیسی می شود یا نه؟! این سوالی است که هواداران پرسپولیس از خودشان می پرسند. اما خود باشگاه در این رابطه چه می گوید؟ خمارلو می گوید: ما با سروش چند بار صحبت کردیم و او با برانکو هم صحبت کرده است. فقط می گویم مذاکرات خوب و مثبتی با او داشتیم. خودش گفته در ایران باشد فقط برای پرسپولیس بازی خواهد کرد. 
به خمارلو می گوییم: اما گفته می شود او یک نیم فصل برای نساجی بازی خواهد کرد. مدیر رسانه ای پرسپولیس می گوید: بر اساس صحبتی که با ما داشت گفت در ایران با پرسپولیس خواهد بود. حتی اعلام کرده اگر بماند یک نیم فصل با پرسپولیس تمرین خواهد کرد. البته او پیشنهادات خارجی دارد و مشغول بررسی کردن آنهاست. فکر می کنم ظرف یک هفته مشخص می شود که سروش به پرسپولیس می آید یا به تیم دیگری خواهد رفت.

فعلا خبری از پرسپولیسی شدن حسین نیست!
ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق یکی از گزینه های مد نظر پرسپولیس برای جذب بوده است. این بازیکن سهمیه زیر 23 سال محسوب می شود و برای جذب گزینه خوبی به نظر می آید. خمارلو در مورد مذاکراتی که باشگاه با این بازیکن داشته می گوید: ایمن حسین هم جز نفراتی بود که برای جذبش اقدام کردیم و مذاکراتی با مدیربرنامه اش داشتیم. اما این بازیکن هم مشکل یک نیم فصل بازی کردن در تیم دیگر را داشت. برانکو تمایلی به ایجاد تغییرات زیاد در نیم فصل را ندارد و می گوید بازیکن جدید در نیم فصل بیاید مدتی را باید صرف هماهنگ کردنش با تیم کند و برای همین مخالف ایجاد تغییرات در نیم فصل است. حالا باید ببینیم آیا حسین می تواند برای یک نیم فصل تیم را برای بازی کردنش پیدا کند و قرارداد مشروط ببندد. در حال حاضر این بازیکن در لیست خرید ما نیست تا ببینیم بعدا چه اتفاقی خواهد افتاد.

پرسپولیس مذاکره با 8 بازیکن را متوقف کرد!
خمارلو وسط صحبتهایش در مورد ایمن حسین به نکته جالبی اشاره می کند. او می گوید: شاید باورتان نشود اما 8 بازیکن با ما وارد مذاکره شدند و اعلام کردند حاضرند یک نیم فصل فقط با تیم تمرین کنند و از نیم فصل دوم برای پرسپولیس به میدان بروند. وقتی موضوع را با برانکو در میان گذاشتیم او گفت اصلا نمی خواهد در نیم فصل دوم تغییری وسیع در تیمش ایجاد کند و اینطوری تیم از شرایط آرمانی دور خواهد شد. برای همین مجبور شدیم مذاکرات را با این افراد متوقف کنیم. لیست 18 بازیکن بزرگسالمان پر بود و باید خیلی با دقت عمل می کردیم که در نیم فصل دوم با مشکلی برای اضافه کردن بازیکنان روبرو نشویم.

سایپا بعد از جام جهانی برای ترابی تصمیم می گیرد!
در مورد پرسپولیسی شدن مهدی ترابی سوال کردیم و خمالو گفت: مدیر پرسپولیس با مدیریت باشگاه سایپا در این مورد صحبت کردند و آنها قرار شد بعد از جام جهانی در این مورد تصمیم گیری کنند. با توجه به اینکه ترابی هنوز با سایپا قرارداد دارد دیگر همه چیز به تصمیم باشگاه سایپا بستگی دارد. چنانچه این باشگاه با انتقال موافقت کند آماده مذاکره کردن هستیم. 

مدافع جدید پرسپولیس هنوز تصمیم نگرفته است!
آیا نفرات جدید یک نیم فصل با پرسپولیس تمرین خواهند کرد؟! در این رابطه خمارلو گفت: تا الان مهدی شریفی و سعید کریمی اعلام کردند یک نیم فصل را با پرسپولیس تمرین می کنند تا برای نیم فصل دوم آماده و هماهنگ با تیم باشند. اما مهدی شیری هنوز تصمیمی نگرفته است. احتمال دارد او یک نیم فصل برای پیکان بازی کند. البته باید دید او در نهایت چه تصمیمی خواهند گرفت.

علوان زاده و همتی با تیم می مانند!
احسان علوان زاده و آدام همتی دو بازیکنی هستند که ماندن یا رفتنشان با اما و اگر روبرو است. اگر وحید امیری بماند و در نیم فصل دوم مهدی شریفی و مهدی شیری و سروش رفیعی به لیست اضافه شوند سهمیه 18 بازیکن بزرگسال این تیم تکمیل خواهد شد و 2 بازیکن مازاد هم در کنار این لیست به وجود خواهد آمد!
خمارلو در این ارتباط می گوید: علوان زاده و همتی هر دو با تیم تمرین می کنند و در نیم فصل اول عضو رسمی تیم خواهند بود. در نیم فصل دوم هم اگر قرار باشد تغییری حاصل شود تصمیمش با برانکو است. این دو نفر در اردوی کرواسی حاضر خواهند شد.

برانکو راضی تر از قبل !
با توجه به محرومیت پرسپولیس از یارگیری و کار سخت تیم در لیگ پیش رو برانکو چه حال و روزی دارد؟! خمارلو می گوید: تا کنون برانکو را اینقدر راضی از شرایط پرسپولیس ندیده بودیم. حتی در دو فصلی هم که تیمش قهرمان شد او را قبل از شروع بازیها به اندازه امروز از شرایط راضی نبود! می گوید تا به حال تمرینات تیم را با این تعداد بازیکن اغاز نکرده است. پرسپولیس تمریناتش را با 21 بازیکن آغاز کرده و اولین بار است که اکثر نفرات در شروع تمرینات حاضر بودند. 

امیری – پرسپولیس ؛ غیر قابل پیش بینی!
پرسپولیس برای تمدید قرارداد وحید امیری چقدر شانس دارد؟! خمارلو می گوید: قبل از جام جهانی با او صحبت کردیم حتی تو روسیه هم با او در تماس بودیم. گفته بعد از پایان بازیهای تیم ملی به باشگاه می آید و پای میز مذاکره خواهد نشست. اما این تمدید واقعا قابل پیش بینی نیست. ممکن است با ادامه درخشش های تیم ملی و خود امیری در روسیه این بازیکن با پیشنهاد خوبی از تیمهای خارجی روبرو شود و اگر چنین اتفاقی بیافتد آنوقت واقعا دیگر چیزی قابل پیش بینی نخواهد بود.

برنامه پرسپولیس تا قبل از سوپرجام
پرسپولیس به زودی راهی اردو خواهد شد. بنا به اعلام پندار خمارلو این تیم بامداد روز 9 تیر راهی کرواسی خواهد شد و این اردو تا 21 تیرماه ادامه خواهد داشت. روز 21 تیر کاروان پرسپولیس به تهران باز می گردد و بعد از 24 ساعت استراحت مجددا تمرینات خود را برای حضور در سوپرجام آغاز خواهد کرد.

پرسپولیس منتظر اعلام رسمی استقلال!
اگر استقلال بنا به گفته شفر از بازی سوپرجام کناره گیری کند واکنش پرسپولیس به این اقدام چیست؟ خمارلو می گوید: هنوز چیزی رسمی اعلام نشده اما اگر استقلال کناره گیری کند هیات مدیره باشگاه در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد اقای گرشاسبی هم رسما اعلام موضع خواهد کرد. بهتر است فعلا در این مورد حرفی نزنیم تا استقلالی ها رسما اعلام نظر کنند.

پرداخت آفر های سرخپوشان به زودی
خمارلو در مورد پرداختی های باشگاه به بازیکنان تیم می گوید: تا اینجا علی رغم مشکلات مربوط به بدهی های گذشته با بازیکنان تسویه مالی کرده ایم. مبالغ مربوط به قراردادهای فصل قبل را پرداخت کرده ایم. البته هنوز مبالغ آفرها پرداخت نشده که این موضوع هم در دست اقدام است و به زودی این مبالغ نیز به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

7 میلیارد جریمه ریزه اسپور فراموش شده!
خمارلو در مورد بدهی های باشگاه پرسپولیس می گوید: به جرات می گویم تا اینجا مبلغی حدود 20 تا 25 میلیارد تومان از بدهی های گذشته را پرداخت کرده ایم. 8 میلیارد بدهی به ژوزه و دستیارانش دادیم. 5/1 میلیارد تومان بدهی گولچ پرداخت شد. همه فراموش کردند نزدیک به 7 میلیارد تومان باید به باشگاه ریزه اسپور به عنوان جریمه می دادیم که مشکل را حل کردیم. البته هر روز به این مبالغ افزوده می شود و باید پرداخت کنیم.

همامی اول توافق کرد بعد پشیمان شد!
در مورد طلبکاران تیم و علی الخصوص مسعود همامی دروازه بان اسبق پرسپولیس سوال کردیم و خمارلو گفت: با مسعود همامی چند بار مذاکره کردیم. در اخرین جلسه او با باشگاه به توافق رسید. او در جلسه خواست چند دقیقه بیرون برود و برگردد اما وقتی از اتاق بیرون رفت دیگر برنگشت و پیامک داد که نمی تواند پیشنهاد پرسپولیس را بپذیرد. ما هرگز از بازیکنان یا مربیان قدیمی نخواستیم از حقشان بگذرند اما توقع داشتیم از خودشان انعطاف نشان دهند.

دایی شرایط سخت پرسپولیس را می داند
علی دایی ظاهرا مبلغی حدود 5/2 میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس می خواهد و تا اینجا 500 میلیون تومانش را دریافت کرده است. خمارلو در این مورد می گوید: باشگاه پرسپولیس وظیفه دارد این طلب را بپردازد و پرداخت آن هم جز اولویتهای ماست. البته آنقدر مبالغ بدهی ها سنگین است که واقعا سرایط برایمان سخت شده. الان ما هزینه های جاری پرسپولیس را هم داریم. همین اردوی کرواسی کلی هزینه دارد که اگر پرداختش نکنیم و تیم فردا در مسیر لیگ دچار مشکل شود همه چیز تحت تاثیر کم کاری باشگاه در تامین هزینه ها و فراهم کردن امکانات آماده سازی قرار خواهد گرفت. خوشبختانه دایی شرایط سخت پرسپولیس را می داند. انشاا... این بدهی هم پرداخت خواهد شد.

پرسپولیس نه جایزه قهرمانی گرفته نه مبلغی از تبلیغات!
می پرسیم منابع مالی پرسپولیس برای حل مشکلات چیست که خمارلو می گوید:فقط داریم از اسپانسر پول می گیریم و اسپانسر بر اساس توافقاتش با باشگاه دارد پول می دهد. می گویند ما از سازمان لیگ بابت تبلیغات دور زمین پول گرفتیم اما این موضوع اصلا صحت ندارد. ما یک ریال از سازمان لیگ نگرفته ایم. نه بابت تبلیغات و نه بابت قهرمانی هایمان. سال اول که نایب قهرمان شدیم جایزه نقدی نگرفتیم. دو سال بعد هم قهرمان لیگ شدیم که بابتش فقط جام دریافت کردیم و هیچ خبری از جایزه نقدی قهرمانی نبوده است! 
می گوییم مگر می شود قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ ایران جایزه نقدی نداشته باشد که خمارلو می گوید: تا اینجا یک ریال هم بابت قهرمانی ها به ما جایزه نقدی نداده اند.

هنوز نمی دانیم این موضوع طرح یک ادعای عجیب است یا واقعا اتفاق عجیبی در فوتبال ایران رخ داده که تیمهای قهرمان و نایب قهرمان و تیم سوم لیگ بابت تلاششان جایزه نقدی از سازمان لیگ نگرفته باشند. روزنامه پیروزی امکان پاسخگویی برای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را در این موضوع قائل می داند.

گفتگو از اردلان بزرگ‌ نیا

دکتر نصیر :
۱ تیر ۹۷
علوان زاده و همتی با تیم می مانند! واقعا جای تعجب هست!!این دو بازیکن در سطح 5 تیم اول لیگ برتر هم نیستن
دکتر نصیر :
۱ تیر ۹۷
مجید حسینی که الان جای سید جلال  رو در تیم ملی گرفته چند ماه قبل از اینکه بره استقلال در نود گفته بود پرسپولیسی هست اما اعتقاد عجیب برانکو به بازیکنان بالای 27 سال و با تجربه  و رد کردن بازیکنان زیر 23 سال  باعث شد  مجید حسینی رو هم از دست بدیم مثل قاعدی و خیلی های دیگه  این فصل هم که تقریبا استقلال تیم ملی امید و نوجوانان رو شخم زد آنهم در شرایطی که پرسپولیس در پست هایی مثل سید جلال 37 ساله ماهینی 33 ساله امیری 31 ساله هیچ جایگزینی نداره و تازه در پست بیرانوند و منشا و علی پور در نیم فصل یا پایان فصل هم با رفتن اونها با یک بحران مواجه خواهیم شد و کمال هم با کتف مصدومش مشخص نیست چند وقت بتونه فشارها رو تحمل کنه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی