اختصاصی/وضعیت بازیکنان ایرانی بلاتکلیف در آخرین روز نقل‌وانتقالات

اختصاصی/وضعیت بازیکنان ایرانی بلاتکلیف در آخرین روز نقل‌وانتقالات

در ساعات پایانی نقل‌وانتقالات زمستانی، نگاهی داشته‌ایم به وضعیت بازیکنان ایرانی بلاتکلیف؛

به گزارش پیروزی‌دیلی، بعد از 27 روز پرتنش، آخرین روز نقل‌وانتقالات زمستانی در حال سپری شدن است. با پایان امروز و راس ساعت 24، پنجره نقل و انتقالات بسته خواهد شد و تنها جابه‌جایی بازیکنان آزاد مجاز خواهد بود. گفتنی است که هر تیم مجاز به جذب سه بازیکن آزاد در طول فصل می‌باشد.


نگاهی داشته‌ایم به وضعیت بازیکنانی که وضعیت مبهمی دارند. بازیکنانی که احتمالا طی ساعات آتی وضعیتشان در ادامه فصل مشخص خواهد شد.

هادی عقیلی

کاپیتان سابق سپاهان هنوز بلاتکلیف است. هادی عقیلی در ابتدای فصل با سپاهان برای جدایی به توافق نرسید و این رویه تا به الان ادامه داشته است. در هفته‌های اخیر پدیده، سیاه‌جامگان و صنعت نفت پیگیر جذب وی بودند اما توافقی در این زمینه حاصل نشد. به نظر می‌رسد عقیلی همانند نیم‌فصل اول از لیگ برتر دور خواهد بود.


رضا عنایتی

در 41 سالگی و در حالی که گفته می‌شد آخرین فصل حضورش در لیگ برتر است، در آستانه جدایی از صبا قرار گرفته است. عنایتی که طی هفته‌های اخیر در صبا نیمکت‌نشین شده با پیشنهاد جدی سیاه‌جامگان روبه‌رو شده، مشهدی‌ها نیز یک جای خالی برای وی نگه داشته‌اند. احتمال جدایی عنایتی از صبا بسیار زیاد است. 


ابراهیم شکوری

بعد از چهار و نیم فصل حضور در سایپا، ابراهیم شکوری روز گذشته از این تیم رسما جدا شد. مدافع چپ 32 ساله و سابق سایپا در آخرین روز نقل‌وانتقلات مشتری آن‌چنانی ندارد. به نظر می‌رسد بعد 9 فصل حضور مستمر، شاهد دور ماندن شکوری از لیگ برتر باشیم. 


مسعود حق‌جو

کاپیتان صبا در نیم‌فصل اول بعد از کش و قوس‌های فراوان از این تیم جدا شد. دو تیم لیگ یکی خونه‌به‌خونه و بادران به دنبال جذب وی بودند اما وی همچنان به دنبال امتحان کردن شانس خود در لیگ برتر است.


آرش برهانی

مهاجم سابق استقلال بعد از یک نیم‌فصل ناامید کننده در پیکان از این تیم جدا شد. یک پیشنهاد شفاهی از پدیده و صحبت‌های ابتدایی با مس کرمان تنها اتفاقی است که برای برهانی در نقل‌وانتقالات زمستانی افتاده است.


محمدرضا خان‌زاده

مدافع سیاه‌جامگان در نیم‌فصل اول با پایان نیم‌فصل از این تیم جدا شد. خان‌زاده به شدت به دنبال حضور در لیگ سوئد بود و صحبت‌هایی نیز در این‌باره انجام شد. با این حال هنوز اتفاقی رسمی حول ترانسفر وی به لیگ یوئد رخ نداده و مدافع سابق پرسپولیس و فولاد کماکان بازیکن آزاد است.


محمدامین آرام‌طبع

مدافع چپ پرسپولیس از روز نخست نقل‌وانتقالات زمستانی به دنبال جدایی از این تیم است. آرام‌طبع حتی موافقت برانکو را نیز جلب کرده اما در مسیر توافق با باشگاه پرسپولیس ناکام مانده است. از صنعت نفت و نفت تهران به عنوان مشتریان وی یاد می‌شد، مشتریانی که به نظر از خرید این بازیکن ناامید شده‌اند و به شراغ دیگر گزینه‌ها رفته‌اند.


مهرداد جماعتی

بعد از مصدومیت و نیمکت‌نشین شدن در حضور یک بازیکن 19 ساله، کاپیتان سابق فولادی‌ها تصمیم به جدایی از فولاد گرفت. مدافع چپی که چند فصل قبل جز پرمشتری‌ترین بازیکنان لیگ برتر بود حالا و در آستانه بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات، بدون تیم مانده است.


شهاب کرمی

هافبک دفاعی سابق تیم ملی امید در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی به دنبال تیم است. نیاز پرسپولیس و سپاهان به هافبک دفاعی موجب شد تا این بازیکن به این دو باشگاه نزدیک شود اما شنیده می‌شود که وی اولویت پرسپولیس نبوده و ویسی نیز به علت اتفاقاتی که چندین فصل پیش و در زمان حضورش در پیکان افتاده حاضر به همکاری با کرمی نیست.


فرشید باقری

هافبک دفاعی گران استقلال همچنان در این تیم باقی مانده است. باقری که گفته می شد در لیست مازاد منصوریان قرار دارد با باشگاه استقلال بر سر جدایی به توافق نرسید و در ادامه با محرومیت استقلال از جذب بازیکنان و عدم توانایی این باشگاه در جذب چشمی و تیموریان شانس باقری برای باقی ماندن در استقلال نیز افزایش یافته است.


روزبه چشمی

هافبک دفاعی سابق تیم ملی امید بعد از مصدومیت رباط در فصل گذشته آماده حضور در میادین است. گفته می‌شد قرارداد وی با استقلال تمدید شده اما اضافه نشدن نام وی در ابتدای فصل به لیست و محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن در نیم‌فصل می‌تواند تمام موانع برای جدایی چشمی را از میان بردارد. از پرسپولیس، سپاهان، پیکان و سایپا به عنوان مشتریان این بازیکن یاد شده است.


آندرانیک تیموریان

کاپیتان تیم ملی بعد از یک فصل ناامیدکننده با ماشین‌سازی در راه بازگشت به استقلال بود که این تیم با محرومیت مواجه شد. آندو با وجود افت محسوس هم کم خواهان ندارد. سپاهان جدی‌ترین مشتری تیموریان است و به جز ویسی دو سه مربی لیگ برتری دیگر نیز به دنبال جذب تیموریان می‌باشند.


سجاد شهباززاده

بعد از فسخ قرارداد با تیم ترکیه‌ای، شهباززاده در راه بازگشت به ایران است. نزدیک‌ترین گزینه این مهاجم اردبیلی تراکتورسازی تبریز است. جایی که قلعه‌نوعی در انتظار وی است و محرومیت استقلال از خرید بازیکن نیز این انتقال را برای وی راحت‌تر خواهد کرد.


روز آخر نقل و انتقالات نیم‌فصل

نقل و انتقالات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی