اختصاصی/چهار پرسپولیسی در میان بازیکنان ماشین‌سازی؛

اختصاصی/چهار پرسپولیسی در میان بازیکنان ماشین‌سازی؛

ماشین‌سازی تبریز 4 بازیکن پرسپولیسی در لیست بازیکنان خود دارد

پرسپولیس و ماشین‌سازی در حالی در مقابل هم قرار می‌گیرند که 4 پرسپولیسی سابق در میان بازیکنان ماشین‌سازی قرار دارند. پیام صادقیان، حمیدرضا علی‌عسگری، محمد رحمتی و شهاب زاهدی 4 بازیکن سابق پرسپولیس هستند که هم اکنون عضو تیم قدیمی تبریز اند و شنبه در مقابل پرسپولیس قرار خواهند گرفت.


پیام صادقیان؛

کاپیتان سابق تیم ملی جوانان، ستاره تیم ملی امید، پدیده ذوب‌آهن و بهترین بازیکن فصل 92-93 پرسپولیس؛ این‌ها بخش کمی از عناوین مربوط به ستاره‌ای است که محرومیت و حواشی وی را از اوج دور کرد. پیام که تک ستاره این روزهای ماشین‌سازی است در پرسپولیس 42 بار به میدان رفت، 5 گل زد و 9 گل نیز ساخت. صادقیان بعد از جدایی از پرسپولیس در نفت تهران، صبای قم و ماشین‌سازی به میدان رفته است. طبق گفته‌ها، صادقیان بازی در مقابل پرسپولیس را به علت مصدومیت از دست خواهد داد.


حمیدرضا علی‌عسگری؛

آچار فرانسه سابق پرسپولیس که سابقه بستن بازوبند پرسپولیس را نیز داشته است تابستان 94 بعد از 8 حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد. علی‌عسگری که در پرسپولیس در تمامی پست‌ها خط هافبک، کناره‌های خط دفاع و خط حمله سابقه بازی را داشت در مجموع 8 فصل حضور در پرسپولیس 141 بار برای پرسپولیس به میدان رفت، 8 گل زد و 9 گل نیز ساخت. علی‌عسگری به احتمال زیاد در مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت.


محمد رحمتی؛

کاپیتان سابق امید و جوانان پرسپولیس، بعد از سال‌ها حضور در تیم‌های پایه از بهار 94 به تیم اصلی منتقل شد اما شانس بازی در تیم اصلی را پیدا نکرد. رحمتی در دوران حضور خود در پرسپولیس 10 بار روی نیمکت این تیم نشست و در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به ماشین‌سازی پیوست. وی در حال حاضر جز مهره‌های ثابت کاظمی محسوب می‌شود و شانس بالایی برای بازی در مقابل تیم سابق خود خواهد داشت.


شهاب زاهدی؛

مهاجم جوان و چپ پایی که در فصل 93-94 از تیم امید به پرسپولیس به تیم بزرگسال منتقل شد اما بعد از مدت کوتاهی تست دوپینگ وی به علت سهل‌انگاری در باشگاه بدنسازی و استفاده از ماده غیرمجاز،  مثبت تشخیص داده شد و زاهدی یک فصل و نیم محروم شد. در بازگشت از محرومیت نیز وی به لیست بازیکنان پرسپولیس اضافه شد. زاهدی در مجموع 7 بار برای پرسپولیس به میدان رفت و گلی به ثمر نرساند. وی نیز به مانند رحمتی در نقل‌وانتقالات زمستانی به ماشین‌سازی پیوست و از گزینه‌های اصلی تعویض این تیم به حساب می‌آید.


پدرام محمدزاده

پرسپولیس-ماشین‌سازی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی