اختصاصی/14 بازیکن خارجی در لیست تیم ملی قطر

اختصاصی/14 بازیکن خارجی در لیست تیم ملی قطر

تیم ملی فوتبال قطر در حالی امشب در مقابل تیم ملی فوتبال ایران قرار خواهد گرفت که در ترکیب 23 نفره خود، 14 بازیکن خارجی دارد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، تیم ملی فوتبال قطر امشب در حالی میزبان تیم ملی ایران خواهد بود که در ترکیب 23 نفره خود، 14 بازیکن خارجی دارد.

بر اساس لیست اعلام شده توسط AFC، تنها 9 بازیکن تیم ملی قطر متولد این کشور هستند و سایر بازیکنان این تیم در جایی به غیر از قطر متولد شده‌اند.


در ترکیب تیم ملی قطر، خلیفه ابوبکر دروازه‌بان شماره یک این تیم که در الجیش بازی می‌کند متولد سنگال بوده و عمر باری دیگر دروازه‌بان این تیم که با الریان در مقابل پرسپولیس نیز قرار گرفته متولد گینه است.


در خط دفاع، مصعب خضر که او نیز به مانند عمر باری با الریان در مقابل پرسپولیس بازی کرده، متولد سودان است و احمد یاسر مدافع تیم لخویا در مصر به دنیا آمده است. محمد کاسولا مدافع باتجربه السد در غنا به دنیا آمده و ابراهیم ماجد دیگر مدافع این تیم نیز متولد کویت است. پدرو میگوئل ملقب به رورو دیگر مدافع خارجی قطری‌هاست که اصلیتی پرتغالی دارد و در السد بازی می کند.


در خط هافبک، رودریگو تاباتای باتجربه که وی نیز در مقابل پرسپولیس به میدان رفته بود متولد برزیل است و کریم بوضیاف هافبک دفاعی لخویا در فرانسه به دنیا آمده است. احمد عبدالمقصود که سابقه بازی در الاهلی و لخویا را دارد نیز در مصر به دنیا آمده و بوعلام خوخی ستاره العربی و همبازی سابق اشکان دژاگه نیز اصلیتی الجزایری دارد. لوئیز جونیور هافبک تیم لخویا نیز متولد و بزرگ شده برزیل است.


در خط حمله، علی اسدالله متولد بحرین است و سباستین سوریا کهنه کار نیز متولد اوروگوئه است.


قطر در حالی با 14 بازیکن خارجی از 13 ملیت مختلف در مقابل تیم ملی ایران قرار می‌گیرد که در دیدار دور رفت در ورزشگاه آزادی با نتیحه 2 بر 0 شکست خورد و در حال حاضر با 4 امتیاز از 5 بازی در رده چهارم گروه A قرار گرفته است. 14 بازیکن از 13 ملیت مختلف یک تیم بین‌المللی از قطر ساخته و رقیب امروز ایران ماهیتی نه ملی، بلکه بین‌المللی خواهد داشت.


دیدار دو تیم ایران و قطر در هفته ششم مقدماتی جام جهانی امشب از 20:30 در دوحه قطر برگزار خواهد شد.


پدرام محمدزاده

ایران-قطر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی