اخراج بامداد از تیم ملی؟

اخراج بامداد از تیم ملی؟

بامداد میرزایی جنجالی ترین چهره فوتبال ایران در دو سه هفته قبل بوده.
به گزارش پیروزی دیلی، مردی که درباره حضورش در کادر فنی تیم کارلوس کی روش حرف و حدیثهای زیادی منتشر شده و خیلی ها دوست دارند بدانند که بامداد چگونه اینقدر به تیم ملی نزدیک شده و می تواند اینقدر مهره تاثیرگذاری در این تیم باشد. تمام این حرفها را نوشتیم تا به یک شایعه عجیب درباره مرد مرموز تیم ملی برسیم. اینکه او دیگر عضو تیم ملی نخواهد بود. بامداد که در کنفرانس خبری قبل از بازی دوستانه تیم ملی مقابل تونس، کنار کی روش نشسته بود تا کی روش اینگونه جواب منتقدان و مخالفان حضور او را در کادرش بدهد، به یک دلیل خاص دیگر کنار تیم ملی نیست. طبق ادعای کانال تلگرامی پشت پرده فوتبال، انتقاد علی کریمی از کیفیت پایین چمن کمپ تمرینی تیم ملی در اتریش باعث شده تا کی روش شدیدا از بامداد به خاطر اینکه تیمش را به کمپ مربوطه آورده انتقاد کند. طبق نوشته این کانال تلگرامی، کی روش آنقدر از این موضوع عصبی بوده که به میرزایی توهین می کند تا او هم به حالت قهر اردو را ترک کند.

 توضیح: گفته می شود کی روش اصلا علاقه ای به رسانه ای شدن این ماجرا نداشته اما حالا که این خبر پخش شده باید دید واکنش او و فدراسیون فوتبال به این شایعه چیست.

بامداد

تیم ملی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی