اخطار مدیر کانون هواداران باشگاه پرسپولیس به تراکتوری ها

اخطار مدیر کانون هواداران باشگاه پرسپولیس به تراکتوری ها

اخطار مدیر کانون هواداران باشگاه پرسپولیس به تراکتوری ها: ورزشگاه آزادی جای این شعارها نیست.

به گزارش سایت پیروزی دیلی و به نقل از خبرگزاری آنا، عباس اسماعیل‌بیگی رئیس کانون هواداران پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های رئیس کانون هواداران تراکتورسازی مبنی بر اینکه هواداران این تیم شعارهای قومیتی در بازی با پرسپولیس را نمی‌پذیرند و با آن مقابله می‌کنند گفت: «او بر اساس موقعیت محلی تیم خودش حرف می‌زند و نمی‌داند هواداران پرسپولیس در تمام ایران حضور دارند و این تیم با هواداران خود در خارج از ایران محبوب‌ترین تیم آسیاست. نگاه ما ملی است. وقتی وارد فرودگاه تبریز می‌شویم هواداران ما از تراکتوری‌ها بیشتر هستند. اصلا به‌دنبال حاشیه نیستیم. آنهایی که 6 امتیاز عقب هستند حاشیه‌سازی می کنند.»
اسماعیل‌بیگی افزود: «ما به هموطنان آذری احترام خاصی می‌گذاریم و آنها مهمان ما هستند، ولی مهمان که برای صاحب‌خانه تعییت تکلیف نمی‌کند. قلیچ‌خانی اگر خیلی مدیریت داشت، نمی‌گذاشت در بازی رفت آن اتفاقات رخ بدهد که ما برای جلوگیری از یک فاجعه انسانی در بین دو نیمه کلیه هواداران پرسپولیس را از ورزشگاه خارج کردیم. او یادش رفته که به‌خاطر عدم مدیریت دو جلسه از سوی کمیته انضباطی محروم شد.» رئیس کانون هواداران پرسپولیس تاکید کرد: «ما در تمام یک هفته گذشته طی پیام‌های اخلاقی که به هواداران خود دادیم از آنها خواستیم که در تمام طول بازی احترام هواداران تیم مقابل را داشته باشند. هواداری که بی‌احترامی کند هوادار واقعی پرسپولیس نیست. پرسپولیس در تمام دنیا طرفدار دارد. این طبق آمار AFC است.»
وی یادآور شد: «من سال‌هاست که در فوتبال ایران هوادار هستم اما انگار قلیچ‌خانی که دو سه سال است وارد این عرصه شده نمی‌داند که در گذشته چه اتفاقاتی افتاده است. او نمی‌داند زمانی ما به تبریز می‌رفتیم و در خانه‌های هواداران تراکتورسازی ساکن می‌شدیم. آن‌قدر رفیق بودیم که با هم برف استادیوم را جمع می‌کردیم تا بازی برگزار شود. نمی‌دانم چرا مدیریت جدید با زیاده‌خواهی می‌خواهند حاشیه‌سازی کنند. هدف ما بازی کاملا سالم بدون کوچکترین حاشیه‌ای است و هواداران تراکتور هم می‌توانند همچون تماشاگران پرسپولیس 90 دقیقه تیم خود را تشویق کنند.»
 اسماعیل‌بیگی در پایان گفت: «به‌عنوان سرلیدر تیم ملی فوتبال کشورم به آقای قلیچ‌خانی رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی به جد اخطار می‌دهم که ورزشگاه آزادی محل شعارهای سیاسی نیست. از او می‌خواهم که آن دسته از طرفداران تیمش که می‌خواهند حرکت سیاسی انجام دهند را شناسایی کند تا به تمامیت ارضی ایران در این زمان که سالگرد جشن باشکوه انقلاب اسلامی است کوچکترین خدشه‌ای وارد شود. اگر او نمی‌تواند مانع حضور افراد جدایی‌طلب در بین طرفداران تیمش شود استعفا دهد تا فردی جایگزین شود که می‌تواند از خون شهدای ما دفاع کند.»

پرسپولیس-تراکتور

کانون هواداران

صفرپور :
۱۳ بهمن ۹۵
درود به شرفت، آقای اسماعیل بیگی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی