اخوت: باشگاه‌ها قول داده‌ بودندکه بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار بدهند

اخوت: باشگاه‌ها قول داده‌ بودندکه بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار بدهند

مدیر تیم ملی امید گفت: همه باشگاه‌ها قول مساعده داده‌اند که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند و دلیل غیبت‌ آْنها را از باشگاه‌ جویا می‌شویم.

به گزارش پیروزی دیلی، نخستین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال امید امروز (پنج‌شنبه) در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد اما هشت بازیکن غایب بودند.  حسین اخوت مدیر تیم ملی امید درباره آغاز اردو اظهار کرد: طبق آخرین هماهنگی‌ها که با باشگاه ‌داشتیم قرار شد همه بازیکنان در اردو حاضر شوند که خوشبختانه فدارسیون به موقع ورود پیدا کرد و تذکرات، رایزنی‌ها و تعامل با باشگاه‌ها انجا م شد. مصاحبه مدیرعامل استقلال درباره حضور بازیکنان این تیم نشان دهنده این موضوع بود که شاید بازیکنان نتوانستند به موقع برای حضور در تمرین بلیت به دست بیاورند و پرسپولیس هم قول مساعد داده که صادق محرمی در تمرینات حاضر شود.

 او ادامه داد از باشگاه تراکتور سازی یک بازیکن در تیم غایب است و ان‌شاءالله آن بازیکن‌هم به تمرینات اضافه می‌شود. یک بازیکن هم از گسترش فولاد در تمرینات حضور ندارد که باید علت این ماجرا را جویا شویم. دو بازیکن از نفت تهران به اردو نیامدند. برای ما پاسخ باشگاه درباره غیب اهمیت دارد و از مسئولان رسمی دلیل غیبت آنها را جویا می‌شویم.

مدیر تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که چرا استقلال و پرسپولیس با اطلاع از زمان اردو، بازیکنان خود را به خارج از کشور بردند گفت: بالاخره باشگاه‌ها برنامه‌ریزی‌هایی برای خود انجام دادند اما این قول را دادند که بازیکنان در اختیار ما قرار گیرد. ظرف روزهای آینده بازیکنان به تیم خواهند آمد.

 وی در واکنش به این که برانکو گفته ‌صادق محرمی به تیم ملی امید نمی‌رود گفت : باید از باشگاه پرسپولیس در این باره استعلام بگیرم. علی‌اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس قول داده این بازیکن در تمرینات حاضر شود. امروز اولین تمرین را برگزار کردیم و بازیکنان به تیم می‌آیند.

او درباره دیدارهای تدارکاتی این تیم گفت: یک بازی تدارکاتی با تراکتورسازی هماهنگ شده و اگر بازی دیگری قطعی شود به اطلاع  رسانه‌ها می‌رسانیم.

 مدیر تیم ملی امید همچنین در پاسخ به این که آیا پس از گذشت چند روز توانسته گذرنامه جدید خود را برای همراهی با تیم ملی بگیرد گفت: هنوز موفق به این کار نشده‌ام اما در حال رفع این مشکل هستیم و مسئولان قول مساعد داده‌اند.

او در پایان درباره اینکه آیا حل نشدن این مشکل لطمه‌ای به حضور تیم ملی امید در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر بیست سال آسیا می‌زند گفت: این یک سوء‌تفاهم بود که در رسانه‌ها مطرح شد.

اخوت

تیم ملی امید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی