اردوی کیروش و دوباره نگرانی ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس / کیروش با پرسپولیس کنار بیاید

اردوی کیروش و دوباره نگرانی ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس / کیروش با پرسپولیس کنار بیاید

کیروش قصد دارد مطابق برنامه اعلامی خود ، اردوی دیگری را برای آماده سازی بهتر شاگردانش برگزار کند. اما همانطور که انتظار می رفت با صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی آسیا ، تداخل برنامه کیروش و برانکو به نگرانی هواداران پرسپولیس در آستانه دو مسابقه حساس مقابل الهلال تبدیل شده است.
اردوی دوم کیروش بازهم بدون لژیونرها از ۵ مهر یکروز بعد مسابقه رفت پرسپولیس الهلال شروع و به ۱۸ مهر ختم می شود. درصورتیکه بارها عنوان کردیم بازه زمانی قانونی فیفادی از ۱۰ مهر تا ۱۸ مهر است و مطابق آن باشگاهها تنها ۳ یا ۴ روز قبل مسابقات تیم های ملی کشورها در فیفادی ها الزام به آزادسازی بازیکنان خود داشته و بازیکنان باید حداکثر تا روز بعد از بازی در اختیار باشگاه خود قرارگیرند. لژیونرهای تیم ملی هم وفق این قانون از ۹ مهر توسط باشگاه خود آزاد می شوند! تیم ملی در فیفادی پیش رو دو بازی تدارکاتی با توگو در ۱۳ و روسیه در ۱۸ مهر در ورزشگاه اختصاصی روبین کازان روسیه برگزار می کند که بازگشت ملی پوشان در فاصله دو مسابقه قطعا منطقی نیست. 
اما برانکو همچون سرمربیان باشگاه هایی که لژیونرها را در اختیار دارند ، قانونا حق دارد تا پایان ۹ مهر یعنی عینا ۵ روز زمان مابین مسابقه رفت تا شروع فیفادی ، تیم کامل خود را جهت ریکاوری و گوشزد نقاط ضعف و قوت بازی رفت در اختیار داشته باشد. ازطرفی با بازگشت ملی پوشان به تمرینات پرسپولیس از ۱۹ مهر به شرط عدم مصدومیت در اردوی تیم ملی و عدم خستگی ، برانکو برای آخرین توصیه ها به شاگردانش و هماهنگی لازم ، فقط ۶ روز تا پیش از بازی برگشت مهلت دارد که باید مدت پرواز و اسکان تیم در محل برگزاری مسابقه را از این زمان کسر کرد. بعبارتی اگر کیروش طبق قانون عمل کرده و کوتاه بیاید و برانکو را از داشتن شاگردانش در ۵ روز اول مورد بحث محروم نکند و بلافاصله بعد بازی روسیه آنان را آزاد کند ، با کسر زمان رفت و آمدها ، پرفسور فوتبال ایران جمعا ۱۰ روز زمان مفید دارد تا پرسپولیس را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا تجهیز کند که به نظر کافی می آید. برانکو گفته برای آنکه متهم نتیجه نگرفتن احتمالی کیروش نشود ، اعتراض نمی کند که از آن به عدم رضایت او از اوضاع حاکم تعبیر می شود. حق هم همین است که برانکو بنابر توصیه های پیشین ۴۰ میلیون هوادار ، تمرکز خود را روی تیمش متمرکز کرده و مطالبه چنین حقوقی را بر عهده آنان قرار دهد. اما اینکه چرا باشگاه که همچنان از حمایت بی سابقه هواداران برخوردار است در مقابل چنین زیاده طلبی ها سکوت می کند و کیروش و فدراسیون را ملزم به کنار آمدن با پرسپولیس و نگاه ویژه به بازیکنان ملی پوش پرسپولیس همچون لژیونرها نمی کند خود جای سؤال دارد. 

کیروش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی