ازبک ها امیدوار به برتری ایران در سئول/ کی روش قول شکست کره جنوبی را داد

ازبک ها امیدوار به برتری ایران در سئول/ کی روش قول شکست کره جنوبی را داد

رسانه های ازبکستان با نزدیک شدن به بازی های حساس روز نهم مقدماتی جام جهانی از امیدهای خود به برتری ایران در کره جنوبی خبر دادند.
به گزارش پیروزی دیلی، جدالی که حساسیت های آن کمتر از بازی ازبک ها با چین نیست چون برتری ایران مقابل حریف در صورت برتری ازبکستان مقابل چین زمینه قرار گرفتن این تیم آسیای میانه در رده دوم جدول گروه را فراهم خواهد کرد از همین رو رسانه های این کشور توجه خاصی به حواشی مصاف سئول از خود نشان داده و تمام اخبار را پوشش می دهند از جمله این که سرمربی تیم ملی ایران قول برتری و شکست دوباره کره جنوبی در سئول را داده است. 

سایت چمپیونات آسیا به عنوان یکی از پایگاه های خبری معتبر در ازبکستان با اشاره به صحبت های کی روش در اولین تمرین ایران در سئول نوشت:« کی روش قول داده با وجود بی اهمیت بودن مصاف با کره جنوبی در راه صعود به جام جهانی در این بازی با تمام قوا به میدان برود و بار دیگر زمینه شکست این تیم را مقابل دیدگان طرفداران را فراهم کند. قول سرمربی پرتغالی می تواند امیدها را برای صعود ازبکستان به جام جهانی 2018 روسیه بالا ببرد».

ایران-کره جنوبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی