از اسکار تا مدیریت بحران وزیر و کادوی کیروش در شب تولد برانکو/چه روز مبارک و چه شب خوشی

از اسکار تا مدیریت بحران وزیر و کادوی کیروش در شب تولد برانکو/چه روز مبارک و چه شب خوشی

  خبر دعوت ملی پوشان پرسپولیس، می تواند به منزله پایان همه بحران های اخیر و آشتی ملی باشد.


یادداشت سردبیر-حسین قدوسی


به گزارش اختصاصی پیروزی دیلی، وزیر ورزش امروز در پیامی کوتاه نوشت:"لازم است فدراسیون فوتبال به دعوای کی روش و برانکو پایان دهد و تیم ملی فوتبال باید در آرامش به جام جهانی صعود کند". متعاقب آن کی روش هم با انتشار پستی برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان اسیا آرزوی موفقیت کرد و تاج هم که روز قبل با طاهری جلسه داشت اعلام کرد کی روش پس از تعاملات اخیر بیانیه ای نداده و انشااله همانطور که وزیر ورزش تاکید کرده بستری فراهم می شود که تیم ملی با آرامش به جام جهانی صعود کند.

 

قبل از آن هم در پی تاکید وزیر به طاهری و تاج مبنی بر حل و فصل اختلافات دو مربی خارجی تیم ملی و پرسپولیس مصاحبه برانکو در سایت باشگاه مبنی بر اعلام حمایت همه جانبه از سرمربی تیم ملی ایران منتشر شده بود و نهایتا در روزی که وزیر، تاج و کی روش پالس های مثبتی داده بودند تیرخلاص را عادل فردوسی پوردر شب بازی پرسپولیس و الوحده زد و به نقل از مسوولان فدراسیون فوتبال با اعلام خبر دعوت از هشت ملی پوش پرسپولیس به تیم ملی به همه حواشی روزهای پرالتهاب اخیر ان هم در شب بازی پرسپولیس ایران با الوحده امارات پایان داد.

 

حالا ملی پوشان پرسپولیس با آگاهی از این خبر خوش همه نگرانی های شان به امید و روحیه تبدیل می شود و قطعا با انگیزه های بیشتر و تمرکز و روحیه ای بهتر به مصاف الوحده خواهند رفت و فارغ از همه دلواپسی های شان تلاش خواهند کرد تا بحران های اخیر را فراموش کرده و برای صعودی غرور آفرین به جام جهانی و حضوری پررنگ و افتخارافرین در جام جهانی 2018روسیه آماده شوند.

 

 امروز نهم اسفند و در شب تولد برانکو اعلام این خبر را کادوی کارلوس کی روش به پروفسور تلقی می کنیم و امیدواریم این خبر و این تصمیم  کی روش و پایان تنش ها به منزله آشتی کنانی باشد که نهایتا خروجی آن سربلندی فوتبال و غرور ملی را در پی دارد.واقعا امروز روز خاصی برای ایرانی هابود.از جایزه اسکاری که همه را به وجد آورد تا پالس های مثبت وزیر،تاج،کی روش،پیروزی مقتدرانه دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان و حالا حل و فصل بزرگترین مناقشه سال 95فوتبال ایران.

 

در این باره باید قدردان مدیریت بحران و درایت سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بود که بدور از تنش و هیاهو تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و بحرانی که ظاهرا لاینحل به نظرمی آمد را به خوبی حل و فصل کرد.

 

حالا و در این شرایط باید نوشت؛آقای کی روش،لطفا این بازی را طوری تمام کنید که نتیجه اش شادی و سربلندی ملت ایران باشد.لطفا همان راهی را بروید که شما را به واسطه موفقیت و افتخارآفرینی هایتان همچون برانکو محبوب کرده بود نه آن مسیری که به محبوبیت و مقبولیت شما خدشه وارد کرده بود. لطفا مراقب باشید  این روز خوب و پل های پشت سرتان را با تصمیماتی متناقض و نامتعارف خراب نکنید.(حسین قدوسی-سردبیر پیروزی)

 

 

 

مدیریت بحران

کادوی کی روش به برانکو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی