از برانکو اصرار از کی روش انکار / آقای گل در لیست نیست

از برانکو اصرار از کی روش انکار / آقای گل در لیست نیست

یکی از بازیکنانی که برانکو اصرار به حضور او در اردوی تیم ملی دارد علی عیلپور آقای گل فعلی لیگ برتر است و حتی در حمایت از این بازیکن مصاحبه هم کرده است.
به گزارش پیروزی دیلی، تا پیش از رفتن مهدی طارمی – برانکو خیلی روی حضور علی عیلپور در تیم ملی اصرار نمی کرد به خصوص که این مهاجم – مهاجم در سایه بود و هر از گاهی در ترکیب ثابت تیم به میدان می آمد اما از روزی که مهدی طارمی رفته و علی علیپور فیکس شده آن روی بازی خود را نشان داده که چه شم گل زنی بالایی دارد و حتی می تواند همه خواسته های برانکو را برآورده کند. 

 از نگاه برانکو – علی عیلپور حتی بهتر از مهدی طارمی هم هست چون از کمترین فرصت ها بیشترین بهره را می برد و کمتر فرصت از دست می دهد. 

 اما متاسفانه علی علیپور در لیست کی روش نیست. چرا که اگر در لیست کی روش بود به تمرینات ریکاوری تیم ملی دعوت می شد.

 شاید ایراد بیشتر به تعدد مهاجمان در اردوی تیم ملی باشد تا کی روش. مهدی طارمی. کریم انصاری فرد. رضا قوچان نژاد. سردار آزمون. کاوه رضایی و...

 اما با این حال علی علیپور به دلیل ارایه بازی های خوب برای پرسپولیس و گل های حساسی که زده و از همه مهمتر حضور در صدر جدول گل زنان شایسته آزمایش شدن هست.

برانکو

تیم ملی

علی علیپور

پرسپولیس

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی