از تورس تا رضایی؛ بیرانوند به ششصد نرسید

از تورس تا رضایی؛ بیرانوند به ششصد نرسید

گل خوردن بیرانوند اتفاقی است که کمتر می‌افتد و فاصله میان گل‌خوردن‌های او معمولا آنقدر طولانی است که هر بار یک رکورد کوچک محسوب می‌شود.
به گزارش پیروزی دیلی، بیرانوند در بازی با بادران درجام‌حذفی هم بعد از یک دوره طولانی‌ مدت دروازه‌اش باز شد. البته رکورد او در لیگ برتر همچنان پابرجاست و او با گل نخوردن مقابل فولاد تا دقیقه ۷۰ بازی می‌تواند در صدر رکورد گل‌نخوردن دروازه‌بان‌ها در لیگ برتر قرار بگیرد. اگر تمام بازی‌هایی که بیرانوند درون دروازه تیم ملی و پرسپولیس قرار گرفته را حساب کنیم این دروازه‌بان بعد از حدود ششصد دقیقه دروازه‌اش باز شد. 

 آخرین گلی که بیرانوند دریافت کرد به بازی مقابل پاناما برمی‌گردد که در دقیقه ۳۸ با پنالتی تورس دروازه تیم ملی ایران باز شد. ۵۲دقیقه تا انتهای این بازی و یک نیمه بازی مقابل تیم ملی ونزوئلا که بیرانوند درون دروازه ایستاد تعداد دقایقی است که بیرانوند در بازی‌های اخیر تیم ملی گلی دریافت نکرده است. این ۹۷ دقیقه را به ۵ بازی لیگ برتر باید اضافه کرد. بازی مقابل تیم‌های پدیده، پارس جم، ذوب آهن، سپیدرود، صنعت نفت آبادان تیم‌هایی هستند که در لیگ برتر موفق نشدند دروازه بیرانوند را باز کنند یعنی در مجموع ۵۴۷ دقیقه. بیرانوند مقابل تیم دسته اولی بادران هم در دقیقه ۴۰ از رضایی گل خورد و در مجموع بعد از ۵۸۷ دقیقه دروازه‌اش باز شد.

بادران

علیرضا بیرانوند

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی