از نگهداری دایی بیمار تا شاد کردن دل یک کودی برزیلی/ کریس در نقش فرشته نجات

از نگهداری دایی بیمار تا شاد کردن دل یک کودی برزیلی/ کریس در نقش فرشته نجات

کریستیانو رونالدو در روزهای اخیر کارهای زیادی برای خوشحال کردن افراد مختلف انجام داده است.
به گزارش پیروزی دیلی، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال همیشه مراقب اعضای خانواده‌‌اش است و اهمیت زیادی به اقوام و نزدیکانش می‌دهد. درحالی که کریس همیشه سعی می‌کند تا زندگی خصوصی‌‌اش به دور از مسائل رسانه‌ای بماند اما رسانه‌های اسپانیایی در گزارشی اعلام کرده‌اند که ژرژ آوئیرو، دایی کریس به بیماری سرطان مبتلا شده و ستاره پرتغالی به شدت تلاش می‌کند تا به دایی‌‌اش کمک کرده و از هر حیث مراقب او باشد. 

کریس رونالدو بعد از اطلاع از این موضوع، به دایی‌‌اش گفته تمام هزینه‌های درمانی او را در یک بیمارستان خصوصی و مجهز پرداخت می‌کند و حتی از او خواسته تا به مادرید سفر کرده و در خانه او در منطقه لا فینکا مستقر شود و در خانه‌‌اش در منطقه فونچال پرتغال تنها نماند.

 این روزها کریس، در شرایط خوبی است و در رئال‌مادرید و تیم ملی پرتغال اوضاع خوبی دارد‌‌؛ چند هفته پیش بود که او صاحب دو فرزند دوقلو شد و حالا با جورجینا رودریگس در انتظار تولد اولین فرزندشان که دختر است، هستند. 

اما این روزها به نظر می‌رسد که دایی کریس تبدیل به یکی از اولویت‌های اول زندگی او شده و از تمامی شرایط و امکاناتش برای کمک کردن به دایی بیمارش بهره می‌برد و هر روز به او انرژی و انگیزه می‌دهد. 

کریس و سورپرایز کردن کودک برزیلی

 ستاره پرتغالی اخیراً آرزوی یک کودک 13 ساله برزیلی را که داستان زندگی غمناک و مملو از احساساتی داشت را نیز برآورده کرد. این پسر 13 ساله که رودریگینیو نام دارد، یکی از طرفداران پروپاقرص کریس است. شرایط سخت و دردناک اقتصادی خانواده او، باعث شده تا رودریگینیو هم زندگی سختی داشته باشد‌؛ او با پدر، مادرخوانده و خواهرخوانده کوچکترش که دچار معلولیت است زندگی می‌کند و در شرایطی که پدرش با سختی‌های زیادی برای پیدا کردن کار روبه‌رو است و تأمین هزینه‌های درمانی لورنا، خواهرش نیز کار دشواری است، رودریگینیو به دنبال راهکاری برای درآمدزایی بود.

 او بعد از پایان مدرسه‌‌اش، در خیابان‌های ریودوژانیرو شکلات و خوراکی می‌فروشد. در ماه جولای یان پدروسا، یک تاجر بزرگ که در خیابانی در ریودوژانیرو با او روبه‌رو شد، متوجه داستان زندگی رودریگینیو شد و این داستان را در فیسبوک بازتاب داد تا بلکه بتواند به این پسر کوچک کمکی کند. پست او در فیسبوک بازتاب گسترده‌ای داشت و یک‌شنبه هفته گذشته رودریگینیو به برنامه تلویزیونی "Hora do Faro" برزیل دعوت شد و در جریان آن برنامه، به او کمک مالی خوبی شد تا بخشی از مشکلات زندگی‌‌اش برطرف شود و در عین حال یکی از رؤیاهای بزرگ او برآورده شد.

در جریان مصاحبه با رودریگینیو که در بخشی از این برنامه پخش شد، این پسر نوجوان اعلام کرد که رؤیایش این است که فوتبالیست شود و از کریس به عنوان الگوی فوتبالی‌‌اش یاد کرد. او وقتی از رونالدو نام می‌برد، به شدت احساساتی شده بود و آرزو کرد که کریس متوجه او و شرایطش بشود. کاتیا آوئیرو، خواهر کریس در جریان این برنامه سورپرایز بزرگی را برای رودریگینیو رو کرد تا آرزوی او را برآورده کند. در ابتدا کاتیا به عنوان یک خواننده بین‌المللی به رودریگینیو معرفی شد که از پرتغال آمده. بعد از آن بود که مجری برنامه ویدئویی را پخش کرد که کریس رونالدو آن را برای رودریگینیو ضبط کرده بود. 

رودریگینیو با دیدن این ویدئو زیر گریه زد. در جریان این ویدئو ستاره شماره 7 رئال، به او پیغامی روحیه‌بخش را منتقل کرد و به او توصیه کرد که برای محقق کردن رؤیای فوتبالیست شدنش، بجنگد. پیغام کریس این بود: «سلام رودریگینیو. می‌خواهم پیغامی ویژه برایت بفرستم و از تو بخواهم که قوی باشی. به پتانسیل تو اطمینان دارم. 

خواهرم کاتیا گفت که یک پسر بااستعداد هستی و فقط می‌توانم به تو این را بگویم: رؤیاهایت را دنبال کن و به سختی کار کن. چون فرصت‌ها از راه می‌رسند و امیدوارم که در آینده موفق باشی. تو را در آغوش می‌کشم.» علاوه بر این سورپرایز بزرگ، این برنامه تلویزیونی کمک بزرگی به رودریگینیو و خانواده‌‌اش کرد و حدوداً 8 هزار یورو کمک مالی به خانواده، 1200 یورو برای درمان لورنا و یک کامپیوتر برای والدین او و یک بورسیه تحصیلی 4ساله برای خود رودریگینیو در آکادمی فوتبال فلامنگو تهیه کردند تا او بتواند رؤیای فوتبالیست شدنش را دنبال کند.

رونالدو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی