استارت سیدجلال برای هفتمین حضورز

استارت سیدجلال برای هفتمین حضورز

سیدجلال حسینی در دیدار برابر کره جنوبی هفتمین حضور خود در رقابت های مقدمانی جام جهانی 2018 روسیه را تجربه خواهد کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، سیدجلال حسینی در دیدار برگشت برابر ازبکستان پس از چند دیداری که در ترکیب تیم ملی حضور نداشت، جایگزین پژمان منتظری شد. آخرین حضور جلال حسینی پیش از مصاف با ازبکستان به دیدار برابر سوریه بازمی گردد و در دو دیدار برابر قطر و چین سرمربی تیم ملی ترجیح داد از زوج منتظری و پورعلی گنجی در قلب خط دفاعی تیمش استفاده کند. 

 مدافع 35 ساله باشگاه پرسپولیس در دیدار افتتاحیه برابر قطر هم حضور داشت و در دیدار برابر چین روی نیمکت قرار گرفت، که البته با مصدومیت پژمان منتظری در دقیقه 23 خیلی زود به ترکیب اصلی بازگشت.

 جلال حسینی در دیدار رفت پرسپولیس برابر الاهلی عربستان به دلیل محرومیت غائب بود و در زمین مسابقه خلاء او احساس شد. این مدافع که در دیدار رفت برابر ازبکستان یک گل سه امتیازی به ثمر رساند، تاکنون در 6 دیدار مقدماتی جام جهانی راهی میدان شده و در دیدار برابر کره جنوبی به احتمال فراوان هفتمین حضور خود را تجربه خواهد کرد.

ایران -کره جنوبی

سید جلال حسینی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی