استقبال روس‌ها از قرعه ایران؛ در انتظار گروه رویایی

استقبال روس‌ها از قرعه ایران؛ در انتظار گروه رویایی

بعد از این که اسپانیایی‌ها، انگلیسی‎ها و فرانسوی ها از میان تیم های سید 3، ایران را به عنوان بهترین همگروه احتمالی خود در جام جهانی روسیه انتخاب کردند، حالا ملی‎پوش سابق روسیه هم از ایران به عنوان بهترین همگروه ممکن از سید 4 برای تیم ملی این کشور نام برده است.
به گزارش پیروزی دیلی، دیمتری رادچنکو ملی‌پوش سابق روسیه که در زنیت سن‌پترزبورگ هم بازی کرده در مصاحبه با روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، از گروه‌های مرگ و زندگی تیم ملی این کشور به انتخاب خود رونمایی کرد. رادچنکو بهترین شانس برای روسیه را همگروهی با سوئیس، ایران و پاناما اعلام کرده است. او در باره این 3 تیم گفت: «هنوز تیم ضعیفی برای جام جهانی 2018 روسیه وجود ندارد. سید 2 بهترین گزینه است و به سوئیس برخورد خواهیم کرد. در سید 3 ایران قرار دارد. به‌آسانی می‌توانیم با این تیم بازی کنیم. بازی با کاستاریکا آسان نخواهد بود. در سید 4 هم پاناما می‌تواند قرعه خوبی برای روسیه باشد. تیم نیجریه نمی‌تواند برای ما هدیه‌ تلقی شود.»

ایران-روسیه

جام جهانی 2018

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی