استقلال خوزستان را دست کم نگیرد

استقلال خوزستان را دست کم نگیرد


پرسپولیس نباید به صرف وجود مشکلات مالی در استقلال خوزستان این تیم را دست کم گرفته و خود را از پیش برنده بداند.
 

اگرچه ضعف مالی و بدهی به بازیکنان گریبان بسیاری از باشگاه ها در لیگ برتر و کم و بیش گریبان ۴ باشگاه ایرانی حاضر در آسیا را گرفته است لیکن رسانه ای کردن این مشکلات توسط سرمربی محترم باشگاه استقلال خوزستان پیش از هربازی این تیم در خانه حریفان خود به بهانه جلب حمایت مسئولین که اخیرا شاهد آن هستیم بنظر بیشتر به ایجاد جنگ روانی و تأثیرگذاری بر ذهن حریف و ترغیب آنان به دست کم گرفتن این تیم شباهت دارد. دو پیروزی استقلال خوزستان در بازی های آسیایی در تقابل با دو تیم عربی از حوزه جنوبی خلیج فارس بدون گل خورده! را میتوان بیش از آنکه به ضعف تیم های مقابل ربط داد به دست کم گرفتن استقلال خوزستان توسط این دو حریف وابسته دانست. 
آنچه در سخنان پورموسوی جای تأمل دارد آنست که وقتی روشنایی سرپرست تیم ۳۰۰ میلیون و مارکو مربی تیم ۲۰۰ میلیون دارند که برای تیم در امارات هزینه کنند! چطور دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان آنچنان با مشکلات مالی دست به گریبانند که در سر تمرین حاضر نمی شوند؟ 
این در حالی است که روز گذشته هم به رغم مصاحبه های جنجالی چند روز گذشته و بالاخص دیروز عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران بر علیه کادر فنی و دو بازیکن شاخص این تیم و پاسخگویی های متقابل سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی و مهدی رحمتی در صفحه مجازی خود به وی و در پی لغو دو جلسه تمرین این تیم پیش از مسابقه با سایپا ، نه تنها هرگز تا سوت پایان بازی با این تیم ذره ای از آن عدم تمرکز و استرس مورد ادعای سرمربی استقلال وارده به تیم ، در چهره بازیکنان استقلال مشاهده نشد بلکه این تیم در تمرکز کامل و توان بدنی ناشی از استراحت دو روزه! با برد مقابل سایپا زمین را ترک کرد. 
بنابراین لازم است کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در بازی امروز بدون در نظر گرفتن مشکلات مالی حریف تمرکز خود را به بازی مقابل این تیم معطوف داشته و ادعاهای سرمربی این تیم را اگرچه واقعی هم باشد صرفا یک مانور رسانه ای پیش از بازی تلقی کرده و دلسوزی کردن را به مسئولین و اهل آن بسپارند. 
تیمی که برای قهرمانی میجنگد نباید تا لحظه لمس جام ، خود را اسیر حاشیه های تیم مقابل کرده و آن را ضعیف و دست و پا بسته تصور کند. 

استقلال خوزستان

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی