سعید راد:استقلالیها هر وقت 10 امتیاز را جبران کردند برای پرسپولیس کری بخوانند

سعید راد:استقلالیها هر وقت 10 امتیاز را جبران کردند برای پرسپولیس کری بخوانند

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون گفت: آقایی که لباس شیک می پوشی، چرا در دربی آن رفتارها را کردی؟


به گزارش پیروزی دیلی، سعید راد درباره دربی 84 در گفت و گو  اظهار داشت: اصلا حالم خراب نیست چون دربی دربی است و گاهی هم آنها برنده می شوند. من دیروز سر صحنه فیلمبرداری بودم و بازی را همانجا دیدم. تیم ما شروع خوبی داشت اما نمی دانم که ناگهان چه اتفاقی رخ داد.البته ما اگر گل دوم را مثلا در دقیقه 80 به استقلال زده بودیم حتی می توانستیم برنده بازی شویم.

وی افزود: من قبول ندارم که بازیکنان پرسپولیس در بازی دیروز مغرور بوده اند چون آنها آنقدر شعور دارند که اینگونه عمل نکنند و مربی بزرگی چون برانکو هم قطعا به آنها این موضوع را گفته است. دیروز پرسپولیس ناگهان افت کرد و این برای بزرگترین تیم های دنیا هم اتفاق می افتد.

راد درباره حواشی بازی و رفتارهای چند بازیکن گفت: باور کنید در زمین خاکی ها هم این اتفاقات رخ نمی دهد. ما تنها کشور جهان هستیم که تمام مسابقات خارجی را بدون ردیافت هزینه از مردم پخش می کنیم اما ایا تماشای آن بازی ها روی رفتار بازیکنان ما تاثیر گذاشته است؟ کجای دنیا این رفتارها می شود؟ آقایانی که لباس شیک بر تن تان می کنید و کفش های زیبا می پوشید، این چه رفتارهایی بود که در دربی انجام دادید؟ این بازی را نه تنها همه ایران بلکه بیرون از کشور هم تماشا می کنند. آنها نمی گویند این بچه بازی ها و کوچک بازی ها چیست؟

وی درباره کری خواندن های استقلالی ها گفت: حالا کو تا کری خواندن آنها. آنها تازه سوم جدول هستند و اول باید به تراکتورسازی برسند و بعد برای پرسپولیس کری بخوانند. اگر ما دیروز برنده می شدیم اختلاف مان با آنها می شد 13 امتیاز و این مسابقات را بی معنا می کرد اما هنوز 10 امتیاز جلوتر هستیم  و آنها هر وقت این اختلاف را جبران کردندکری خوانی را برای پرسپولیس شروع کنند.

راد در پایان درباره نوه اش که چند روزی با پرسپولیسی ها تمرین کرده بود گفت: آقای برانکو از فوتبال او خوشش آمد و قرار شد برود خارج و کارهای مربوط به دانشگاه خود را انجام دهد و برگردد و چون سهمیه زیر 23 سال است مشکلی برای حضور در تیم ندارد.

 

10 امتیاز اختلاف

استقلال

سعید راد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی