استقلال به دبی رفت منصوریان جا ماند/ مشکل منصوریان بدهی مالیاتی شخصی است نه فوتبالی

استقلال به دبی رفت منصوریان جا ماند/ مشکل منصوریان بدهی مالیاتی شخصی است نه فوتبالی

سرمربی استقلال در حالی ممنوع الخروج شده که مشکل مالیاتی اش ربطی به فوتبال ندارد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل مشکل مالیاتی استقلال را در سفر به امارات همراهی نمی کند. 
 سرمربی آبی ها که با مشکل مالیاتی مواجه است در حال تلاش برای حل این مشکل است تا در اسرع وقت به کاروان تیمش در امارات ملحق شود. نکته جالب اینکه عنوان شده وی به دلیل مشکل مالیاتی مرتبط با فوتبال ممنوع الخروج شده و انتقادهایی در همین رابطه به مدیران فوتبالی وارد شده است. 
 این در حالی است که در جلسه اخیر مدیران سرخابی با مسئولان وزارت ورزش مشکل ممنوع الخروجی اعضای دو تیم به خاطر مسائل مالیاتی حل شده بود. پیگیری ها نشان می دهد مشکل مالیاتی منصوریان ربطی به فوتبال ندارد و شخصی است و احتمالا مرتبط با بیزینس های وی است.
این خبری است که سایت نامه نیوز منتشر کرده و سایت پیروزی دیلی آمادگی درج هرگونه توضیحی را دارد. آبی ها در حالی راهی دبی شدند که در پی پیگیری وزیر ورزش مشکل خروجی تمام عوامل تیم های سرخابی بخاطر بدهی سنگین دو باشگاه به اداره مالیات موقتا حل شد و تنها بازمانده کاروان دو تیم در سفر به دبی و عمان سرمربی استقلال بوده.

ممنوع الخروجی

منصوریان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی