استیلی:باید زودتر قرارداد بازیکنان را تمدید کنند/ آگاه نبودن مدیران باعث محرومیت پرسپولیس شد

استیلی:باید زودتر قرارداد بازیکنان را تمدید کنند/ آگاه نبودن مدیران باعث محرومیت پرسپولیس شد

سرمربی اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: تمدید قرارداد با برانکو اتفاق بسیار خوبی بود اما باید با بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است زودتر تمدید قرارداد کنند تا بعدا مردم و هواداران دچار دغدغه نشوند.
به گزارش پیروزی دیلی، حمید استیلی در خصوص جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس و پیوستنش به الغرافه قطر، گفت: همه چیز بستگی به بازیکن و باشگاه دارد و اینکه چطور این قرارداد بسته شده است به نظر من پرسپولیس به طارمی نیاز داشت. درست است که منشا و علیپور در شرایط بسیار خوبی قرار دارند اما باید در نظر گرفت که اگر برای آنها مشکلی پیش بیاید شرایط سخت می شود. به نظر من بهتر بود طارمی در پرسپولیس بماند و بعد از جام جهانی که پیشنهادهای بهتری به او می رسد از این تیم جدا می شد اما فکر می کنم او دلش با تیم نبود و قرارداد هم نداشت که در نهایت رفت. به نظر من دامن زدن به این مسائل فایده ای ندارد و اینها چیزهای جزئی و بی فایده است.

 وی درباره اینکه محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل وانتقالات به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از پرسپولیس خاطرنشان کرد: به دلیل آگاه نبودن مدیران باشگاه این شرایط به وجود آمده است. البته طاهری دو شب پیش در تلویزیون صحبت هایی کرد و اگر حرفش درست بود باید به نظر من این پرسپولیس بود که از باشگاه ترکیه شکایت می کرد هر چند که در نهایت این اتفاق رخ نداد و شاهد بودیم پرسپولیس محروم شد. در این چند سال شاهد بودیم که مشکلاتی از این دست گریبان باشگاه های ایرانی را گرفته است. به طور مثال یک تیم لیستش ارسال نشد و یا مسائل دیگر از این دست وجود داشته است. این مسائل به دلیل آگاه نبودن مدیرانی است که در باشگاه ها مشغول به کار هستند. وقتی یک بازیکن کارش را بلد باشد یک مربی و یک داور هم کارشان را بلد باشند شاهد چنین مسائلی نخواهیم بود اما کسانی که باعث این محرومیت شدند باید پاسخگو باشند.

 پیشکسوت باشگاه پرسپولی درباره وضعیت این تیم در لیگ امسال افزود: در بازی با پیکان پرسپولیس بهتر و روان تر از تیم های دیگر بازی کرد و فکر می کنم بازیکنان به خوبی وظایف شان را عمل کردند به طوری که در ۲۰ دقیقه اول دو بار دروازه پیکان باز شد. شاید بازیکنان عطش شان فروکش کرد که دیگر دروازه پیکان را باز نکردند. بعد از آن در نیمه دوم با اداره بازی گل سوم را زدند و برنده شدند. البته روی گلی که خوردیم باید مربیان آن را بررسی کنند. به نظرم پرسپولیس در لیگ برتر قهرمان است و مشکلی از این بابت وجود ندارد اما آنها باید به فکر لیگ قهرمانان آسیا باشند. در تیم بازیکنان باتجربه وجود دارد و می توانیم به وضعیت این تیم امیدوار باشیم. صادق محرمی بازگشت بسیار خوبی داشت واین را هم باید در نظر بگیریم که وحید امیری، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی نیا که ۳ بازیکن بسیار تاثیرگذار هستند همراه تیم نبودند و مطمئنا بازگشت آنها قدرت پرسپولیس را چند برابر می کند. درست است که از نظر امتیازی وضعیت پرسپولیس خوب است اما باید به فکر بازی دربی باشند. 

 سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که به دلیل اختلاف امتیاز زیاد با استقلال نگران نیستید که پرسپولیسی ها بی انگیزه در دربی حاضر شوند، اظهار داشت: بازی دربی یک بازی مهم است که فاصله امتیازی در آن مهم نیست. در این بازی مهم نیست چه تیمی در صدر است و چه تیمی در رده های پایین تر حضور دارد. البته به برنده دربی جام نمی دهند و جام را تیم قهرمان بالای سر می برد اما به هر حال دربی حساسیت های خاص خودش را دارد. این را هم در نظر بگیرید استقلال تیم بسیار خوبی شده و با حضور شفر وضعیت این تیم بسیار بهتر از قبل شده است. در این تیم بازیکنان خوب زیادی هستند و مطمئنا مردم انتظار دیدن یک بازی زیبا از دو تیم را دارند. استیلی در مورد تمدید قرارداد با برانکو گفت: برانکو در این مدت خیلی خوب کار کرده و شناخت خوبی از بازیکنان و فضای پرسپولیس دارد. تمدید قرارداد او خوب بود اما به نظرم باید زودتر از اینها انجام می شد و اجازه ندهند کار به روزهای آخر برسد. درباره بازیکنان هم باید همین کار را انجام دهند. باید با بازیکنانی که قراردادشان به پایان می رسد زودتر تمدید کنند تا بازیکنی به دلیل محرومیت پرسپولیس ناز نکرده و پول بیشتری نخواهد. باید در نظر گرفت که در این شرایط فقط مردم هستند که آسیب می بینند و این دغدغه برای مردم مهم است.

 پیشکسوت فوتبال کشورمان که در چند وقت اخیر حضور مؤثری در مناطق زلزله زده کشور داشت، درباره همین موضوع هم خاطرنشان کرد: باید خدا را شکر کنیم که نعمت خدا از طریق برف و باران به مردم کشورمان رسید اما این را هم در نظر بگیریم که در همین شرایط عده ای از هموطنان مان در مناطق زلزله زده دچار مشکلات زیادی هستند که باید به دادشان رسید. با مردم سرپل ذهاب که صحبت می کردم گفتند که برف زیادی آنجا آمده و در کوهبنان استان کرمان هم با وجود اینکه برف نیامده اما سرمای هوا منفی ۱۰درجه است. این هموطنان ما نیاز به کمک دارند و امیدوارم مردم هموطنان مان را یادشان نرود. باید تا زمانی که این افراد صاحب خانه و کاشانه خودشان نشوند به آنها کمک کرد و فراموششان نکرد.

حمید استیلی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی