استیلی: بهترین فوتبال عمرم را در کرمانشاه بازی کردم

استیلی: بهترین فوتبال عمرم را در کرمانشاه بازی کردم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: وقتی با بچه‌های زلزله‌زده در استان کرمانشاه فوتبال بازی کردم بدون اغراق می‌گویم که بهترین بازی عمرم را انجام دادم.
به گزارش پیروزی دیلی، حمید استیلی در خصوص بازی خیرخواهانه‌ای که به نفع زلزله‌زدگان استان کرمانشاه امروز در شهرستان بوکان برگزار شد، گفت: قبل از هر چیز از همه عزیزانی که قبول زحمت کرده و در این بازی حاضر شدند تشکر می‌‌کنم. موضوع دیگر این است که این بازی با هماهنگی بیژن ذوالفقارنسب انجام شد و زحمت اصلی این بازی برعهده او بود. از طرفی هم من هر کسی را که برای این بازی دعوت کردم نه نیاورد و خیلی مشتاقانه حضور در این بازی را پذیرفت. از طرف دیگر استقبال خیلی خوبی هم از این بازی در شهر بوکان برگزار شد و به همین دلیل قصد داریم با همین بچه‌ها بازی‌هایی را در سراسر کشور برگزار کنیم تا عواید آن به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه برسد.

 پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره فیلمی که از او در زمان بازی با بچه‌های زلزله‌زده در استان کرمانشاه منتشر شد، گفت: جامعه ورزشی کشورمان یکبار دیگر نشان داد که دوشادوش مردم در همه صحنه‌ها حضور دارند و خود را تافته جدا بافته نمی‌دانند. تا قبل از این صحبت‌هایی در خصوص اهالی ورزش مطرح می‌شد اما در همین زلزله اخیر شاهد بودیم که چگونه اهالی ورزش با اشتیاق حس انساندوستانه خود را به منصه ظهور رساندند و کارهای بزرگی کردند که همیشه در اذهان باقی خواهد ماند. نام کسی را نمی‌برم که کسی از قلم بیفتد اما بزرگان فوتبال ما کاری کردند کارستان و مردم هم اعتماد خیلی خوبی به ورزشکاران داشتند. ما هم برحسب وظیفه کمک‌هایی انجام دادیم و چند کامیون را به این مناطق زلزله‌زده اعزام داشتیم. البته قصد ندارم عدد و رقمی بگویم. خودمان هم عازم این مناطق شدیم و با مردم کردزبان کشورمان دیدار کردیم. در آنجا چند بچه در حال فوتبال بازی کردن بودند و وقتی ما را دیدند از من پرسیدند که آیا با آنها فوتبال بازی می‌کنم یا نه.

استیلی تصریح کرد: شاید خیلی‌ها فکر کنند که من بچه‌ها را هیجان‌زده و غافلگیر کردم اما باور کنید که پیشنهاد این بچه‌ها باعث شد که من غافلگیر شوم و وقتی به من پیشنهاد بازی کردن دادند خیلی زود به پیشنهادشان جواب مثبت دادم. وقتی با آنها فوتبال بازی کردم حس و حال دیگری داشتم و اغراق نیست اگر بگویم بهترین فوتبال تمام عمرم بود. وقتی با این بچه‌ها فوتبال بازی کردم جوانی را دیدم که از نظر بدنی و تکنیک فوتبالی بسیار شرایط ایده‌آلی داشت و فهمیدم که استعداد خیلی خوبی در فوتبال دارد که حیف است آن را نادیده بگیریم. به همین دلیل قصد دارم به دوستانم که مربیگری می‌کنند این جوان را معرفی کنم تا شاهد کشف یک استعداد فوتبالی باشیم. ما از این گونه‌ استعدادها در گوشه‌گوشه کشورمان داریم و حیف است که توانایی این افراد دیده نشود. 

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: به زودی قصد داریم مجدداً سفری به مناطق زلزله‌زده داشته باشیم و به همین دلیل کمک‌هایی که با کمک دوستانم و برخی افراد متمول جمع‌آوری می‌کنیم را به دست مردم زلزله‌زده خواهیم داد. به هر حال فصل سرما فرا رسیده و باید به داد زلزله‌زدگان برسیم. جامعه ورزش نسبت به این مسائل بی‌توجه نیست. امیدوارم که در سفر بعدی به استان کرمانشاه دست پر باشیم و بتوانیم ذره‌ای از مشکلات این عزیزان را برطرف کنیم. وی تصریح کرد: همچنین باید از آقایان مهدی کیانی، محمد نصرتی، وریا غفوری، امجد شکوه‌مقام و برخی دیگر از بازیکنان خوب کشورمان قدردانی کنم که با وجود اینکه فوتبال بازی می‌کنند اما با کسب اجازه از مربیان و مسئولان باشگاه‌‌شان در این سفر همراه ما بودند و این واقعاً ارزشمند است. وقتی که با این بازیکنان برگزاری چنین دیداری را مطرح کردم خیلی عاشقانه حضور در شهرستان بوکان را پذیرفتند. همچنین از باشگاه‌های این بازیکنان باید قدردانی کنم. البته چند بازیکن دیگر هم خیلی دوست داشتند که به این بازی بیایند اما به دلیل اینکه بازی‌های مهمی در پیش داشتند این اتفاق رخ نداد. باید قدر این علاقه و عشق را دانست و نباید همیشه به فوتبال به چشم بد نگاه کرد و فقط بدی‌ها را دید.

حمید استیلی

زلزله کرمانشاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی