استیلی: سیدجلال نرسد تیم به مشکل می‌خورد

استیلی: سیدجلال نرسد تیم به مشکل می‌خورد

حمید استیلی بازیکن و سرمربی اسبق پرسپولیس باتوجه به اتفاقات اخیر در آستانه دیدار حساس با الهلال نظراتش را مطرح کرد.
گفت و گو با حمید استیلی را در ادامه می‌خوانید: 

*شوک بدی به پرسپولیس در آستانه بازی با الهلال وارد شد! من فکر می‌کنم باشگاه‌های ما باید از قبل فکر چنین مسائلی باشند تا غافلگیر نشوند. 

متأسفانه قراردادهای داخلی بازیکنان سرسری گرفته می‌شود و نتیجه آن هم مشکلی می‌شود که برای طارمی و باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس به وجود آمد. قراردادی که با بازیکن بسته می‌شود، کاملاً قانونی است، چنین مسائلی در باشگاه‌های خارجی موضوعی روتین و کاملاً عادی است اما در باشگاه‌های ما گاهی به آن ترتیب اثر داده نمی‌شود از سوی دیگر نداشتن وکلای حقوقی خوب و آگاه در هر باشگاه موجب می‌شود که باشگاه و بازیکن با مشکلات بزرگی مواجه شوند.

 *4 ماه دوری طارمی خصوصاً در دیدار با الهلال چه تأثیری روی عملکرد سرخپوشان می‌گذارد؟ 

طارمی بازیکنی بود که حتی شانس آقای گلی را هم در لیگ قهرمانان آسیا داشت که با غیبتش این شانس را هم از دست می‌دهد اما کار سخت پرسپولیس فقط معطوف به خط حمله نمی‌شود چون سرخپوشان علاوه بر طارمی، انصاری و کامیابی‌نیا را هم ندارند، دو بازیکنی که قطعاً عدم حضورشان در پرسپولیس مشهود خواهد بود. کمال در خط میانی جایگزینی ندارد و اگر سیدجلال هم به بازی با الهلال نرسد سرخپوشان در خط دفاعی با مشکل مواجه خواهند شد. 

*اما پرسپولیس در شرایطی سخت و 10 نفره مقابل الاهلی عربستان موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شد.

 شرایط الهلال با الاهلی فرق می‌کند و تیم الهلال به مراتب قدرتمندتر از الاهلی است البته اگر سرخپوشان مانند بازی برگشت با تمرکز کافی بازی کنند قادرند حتی با وجود کمبودهایی که دارند از مصاف با حریف پرقدرت عربستانی دست پر خارج شوند. 

*مدیریت جدید پرسپولیس از زمان حضورش عملکرد نسبتاً خوبی داشت اما مشکل طارمی در زمان حضور مدیریت جدید رخ داد. 

من فکر می‌کنم ایراد از وکیل حقوقی باشگاه پرسپولیس است که نتوانسته مشکل طارمی را حلاجی و آن را رفع کند و این مسئله شاید چندان به مدیریت ارتباطی نداشته باشد. 

*اثرات محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی را چگونه می‌توان کمتر کرد؟ 

تیم پرسپولیس بازیکنان زیادی دارد اما از آنجا که جام‌های متعددی در راه است و احتمال مصدومیت و محرومیت بازیکنان سرخپوش هم وجود دارد باید از بازیکنان مستعد تیم‌های پایه‌ای به نحو احسن بازی بگیرند در غیر این صورت ممکن است پرسپولیس به مشکل بخورد.

حمید استیلی

پرسپولیس-الهلال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی