استیلی: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود/ امارات بهترین گزینه برای میزبانی است

استیلی: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود/ امارات بهترین گزینه برای میزبانی است

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم می‌تواند مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، حمید استیلی در مورد تقابل الاهلی عربستان و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تیم‌هایی که به این مرحله راه پیدا کرده‌اند قوی و خطرناک هستند و شایستگی خودشان را نشان داده‌اند. مشکل پرسپولیس این است که در این مرحله هم نمی‌تواند میزبانی در ورزشگاه آزادی را تجربه کند و از حمایت هوادارانش محروم است. با این حال من امیدوارم که تیم برانکو بتواند به مرحله بعدی برود.


وی در پاسخ به این پرسش که کدام کشور گزینه مناسبی برای میزبانی پرسپولیس است، تصریح کرد: باید جایی را انتخاب کنند که هواداران نسبتاً زیادی به ورزشگاه بیایند. من معتقدم امارات بهترین گزینه برای میزبانی پرسپولیس است و بعد از آن می‌توان قطر را هم مدنظر قرار داد که در حال حاضر با عربستان دچار مشکل شده است. به نظر من عمان گزینه خوبی نیست، ‌چون به عربستان نزدیک است.


مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با امیدواری از آینده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد و اظهار داشت: پرسپولیس با اینکه در بازی‌های گذشته چند بازیکن خود را در اختیار نداشت، اما عملکرد خوبی داشت. مطمئناً اضافه شدن نفرات جدید نیز می‌تواند قدرت پرسپولیس را بیشتر کند. عبور از الاهلی برای پرسپولیس غیرممکن نیست.


استیلی در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم شانس قهرمانی در آسیا را دارد یا خیر، گفت: بله، پرسپولیس شانس قهرمانی آسیا را دارد. این تیم بازیکنان خوبی دارد که حالا تجربه آنها بیشتر هم شده است.

حمید استیلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی