استیلی: کی‌روش حق دارد دنبال لژیونر باشد!

استیلی: کی‌روش حق دارد دنبال لژیونر باشد!

حمید استیلی گفت: محرمی تنها بازیکنی است که یار مستقیمش را عالی دریبل می‌کند
به گزارش پیروزی دیلی، حمید استیلی سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است در شرایط فعلی، سرخپوشان پایتخت بهترین تیم ایران هستند. 

 *شنیدید سیدجلال گفته از الان کسی حرف قهرمانی نزند؟ 

 سیدجلال بازیکنی حرفه‌ای است و در عالم حرفه‌ای هم بازیکن باید تا هفته‌های پایانی و مسجل شدن قهرمانی و موفقیت تیمش تلاش کند. 

 *پرسپولیس را مقابل سپاهان به لحاظ فنی چگونه ارزیابی کردید؟

 پرسپولیس نمایش خوبی مقابل سپاهان ارائه داد. دو گل زد و چند گل هم نزد. این موضوع تقریباً عادت پرسپولیس شده که به هر تیمی یک یا دو گل می‌زند و چند فرصت گلزنی دیگر را هم خلق می‌کند. 

 *پتانسیل نیمکت پرسپولیس کافی است؟ 

 بله، نیمکت بسیار خوبی داریم. همه دیدند که پرسپولیس جدا از بازیکنان خوب داخل زمینش، بازیکنان مستعد دیگری مانند بشار رسن، مسلمان، نعمتی و نوراللهی را هم روی نیمکت داشت. 

 *بهترین بازیکن تیم از نظر شما؟

 به بازی‌های عالی صادق محرمی در دفاع راست نگاه کنید، تنها مهره‌ای در پرسپولیس که بازیکن مقابل خودش را راحت از پیش‌رو برمی‌دارد و از تکنیک و سرعت خوبی برخوردار است. مسلماً اگر بازیکنان جوانی مانند صادق محرمی قدر خودشان را بدانند خیلی زود به اوج می‌رسند و می‌توانند به اروپا بروند. چرا کی‌روش بیشتر دنبال لژیونر است؟ او حق دارد چون بازیکنی که به اروپا می‌رود همه چیز زندگی‌اش حرفه‌ای می‌شود و زودتر پیشرفت می‌کند.

حمید استیلی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی