اسلحه خالی برانکو در عمان؛ نمره صفر برای طارمی

اسلحه خالی برانکو در عمان؛ نمره صفر برای طارمی

از کار انداختن اسلحه برانکو در عمان، بزرگترین موفقیت الاهلی بود.
به گزارش پیروزی دیلی، گل زودهنگام عمر السومه به پرسپولیس، روند بازی سرخپوشان با الاهلی را تحت تاثیر قرار داد. الاهلی در تمام طول بازی، در دفاع بود و حملات پرسپولیس هم به جایی نمی‌رسید. کادرفنی الهلال برای از کار انداختن خطر پرسپولیس در این بازی، تمرکز زیادی روی از کار انداختن طارمی داشتند و به هدف‌شان هم رسیدند.

 شوتزن‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان آسیا با ۳۰ شوت به سمت دروازه حریف، مقابل الاهلی حتی یک ضربه هم نداشت. طارمی نه تنها گل نزد و نتوانست دروازه حریف را تهدید کند، حتی امکان زدن ضربه بلاک شده یا خارج چارچوب را هم پیدا نکرد. مدافعین الاهلی، طوری طارمی را مهار کرده بودند که در طول ۶۴ دقیقه حضورش در زمین، فقط ۱۹ بار بتواند توپ را لمس کند و بقیه زمان‌ها، تماشاگر مسابقه باشد.

 زدن ۶۰ درصد گل‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان توسط طارمی قبل از این مسابقه، باعث شده بود پیدا کردن راه از کار انداختن خط حمله سرخپوشان برای الاهلی زیاد سخت نباشد. هر چند برانکو با ورود منشا، اوضاع را به نفع تیم خودش عوض کرد اما او و تیمش برای گلزنی و صعود در بازی برگشت، نیاز به روشی غیر از مسابقه امروز دارند. روشی که هدف همه حملات پرسپولیس، در یک نفر خلاصه نشود.

برانکو

طارمی

پرسپولیس-الاهلی

مهدی :
۱ شهریور ۹۶

با سلام. به نظر من طارمی خوب بوده و هست . اگر بازی را به دقت تماشا کنید متوجه میشید که پرسپولیس در بعضی نقاط ضعف داشت و همین باعث میشه موقعیت های کمی برای طارمی ایجاد بشه. شما نگاه کنید واقعا ماهینی چیکار میکرد؟ با احترام به شخصیت این بازیکن باید بگم اصلا سبک بازیش برای یک بازیکن اصلی پرسپولیس مناسب نیست. بشمارید چندتا فرار داشت؟ چند بار موقعیت ایجاد کرد؟ بازی امیری رو هم خراب میکنه این حسین آقا. امیدواریم آقای ایوانکویچ از این تز "ماهینی حتما باید باشه" دست برداره و انصاری رو به چپ انتقال بده تا شاهد قدرت چپ پرسپولیس باشیم. نکته ی بعدی بازی ربیع خواه بود. ربیع خواه خیلی سعی کرد بدون نقص بازی کنه، واقعا هم خسته نباشه دستشم درد نکنه، اما بازیه با طراوت و مطمئنی انجام نداد ، گاهی توپ رو جایی پاس میده که بیشتر خطر ایجاد میشه تا موقعیت . به نظرم در آینده با برگشتن آقای حسینی و انتقال انصاری به چپ و البته نگه داشتن محرمی در راست (واقعا این پسر عالیه ) و اندکی تغییر در هافبکها و حفظ زوج طارمی-منشا ، پرسپولیس میتونه خیلی خیلی بهتر باشه . به امید خدا
علیرضا هادیان :
۱ شهریور ۹۶
با احترام ، یه کم این نقد عجیب نیست؟ 
بنظرم طارمی عالی بود. یک خطا در محوطه جریمه الاهلی روی او انجام شد که داور پنالتی نگرفت ، یه ضربه سر خطرناک طارمی به فاصله کمی از روی دروازه الاهلی به بیرون رفت و هر بار حرکت کرد دو مدافع حریف رو با خودش کشید و برد به کناره ها تا برای علیپور و بقیه فضاسازی کند. ۳۰ دقیقه سوم دفاع الاهلی از فشار طارمی و فرشاد و محسن و بقیه رسما بریده بود و توان بدنی کم آورده بودند! طارمی همان طارمی بود و وظایفی که برانکو بهش داده بود به نظر من به بهترین شکل ممکن انجام داد. بنظر من نمره طارمی ۲۰ بود نه صفر. 
اصلا پست اصلی طارمی مهاجم سایه است نه مهاجم نوک است. برانکو هم نشان داده اصلا مهاجم هدف ندارد! قبلا به نوعی دیگر هم از برانکو این شیوه را فراوان دیدیم. بازی تراکتورسازی برگشت فصل قبل برانکو به یکباره در ابتدای نیمه دوم فشار رو از روی طارمی برداشت تا دیگران گل بزنند و تراکتورسازی رو غافلگیر کرد. 
برانکو برای الاهلی هم چنین خواب بدی دیده بود و از قبل می دانست چه می خواهد. منتها اینبار با تعویض یکجای فرشاد ، مهدی و محسن ، هم تغییر تاکتیک داد و هم سه بازیکن دونده و آماده و تازه نفس آورد که باعث شد نتیجه عوض شود.
اگر پنالتی روی طارمی گرفته می شد و یا آن گل زود هنگام الاهلی نبود ، دروازه بان الاهلی زیر ۳ یا ۴ تا نمی خورد. 
شک ندارم با برگشت احمد نوراللهی و قرارگرفتنش کنار کمال بجای ربیع خواه ، برگشتن سید جلال که با کیروش آماده می شود ، الاهلی در بازی برگشت چون با این نتیجه دیشب صعود میکند ، برای حفظ نتیجه و نگه داشتن انرژی خود وارد زمین می شود و اصولا حتی یک گل هم نمی تواند وارد دروازه پرسپولیس کند که هیچ ، زیر دو تا گل نمی خورد. 
اگر اتفاق غیر فوتبالی یا اتفاق غیر مترقبه ای نیافتد ، به امید خدا صعود می کنیم. صبح بخیر 
صبا :
۱ شهریور ۹۶
احسنت جالب بود ،طارمی نتونست خودشو نشون بده چون موقعیتی براش ساخته نشد.این موضوع که خیال عربستانیها راحته با صفر صفر  ویا یک یک میرن مرحله بعد کارمون سخت میکنه .پس راه گل زنی بهتر و البنته دفاع بهتری لازمه .خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی