اسلحه نامرئی برانکو/ وحید 5گله!

اسلحه نامرئی برانکو/ وحید 5گله!

وحید امیری با 5 گل و دو پاس گل جز تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل پرسپولیس بوده است.

پیروزی‌دیلی، ستاره بازی پرسپولیس و فولاد چه کسی بود؟ شاید بتوان از بازیکنان زیادی نام برد که بازی خوب و قابل قبولی مقابل فولاد انجام دادند اما نگاهی دقیق‌تر به بازی نشان می‌دهد که وحید امیری ستاره این بازی بوده است. او روی هر 4 گل بازی تاثیر داشت. سه گل که در بازی محسوب شد و یک گل هم که داور به اشتباه آفساید اعلام کرد. در گل اول، پرتاب اوت وحید امیری را عبدالله کرمی به اشتباه وارد دروازه کرد. گل دوم ارسال مسلمان را وحید امیری با یک ضربه سر خوب تبدیل به گل کرد. گل سوم هم با شروع حرکت وحید امیری و پاس گل طارمی به ثمر رسید.
همچنین یک همکاری دیگر که به گل طارمی منجر شد اما داور به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد اما چیزی از ستاره بودن امیری در این بازی کم نشد. وحید امیری در این بازی پنجمین گلش را زد. امیری فصل گذشته در نفت تهران در کل فصل 5 گل به ثمر رسانده بود و در این فصل توانست در دومین هفته نیم فصل دوم خود را 5گله کند. او در جدول پاس گل‌ها تنها 2 پاس گل را به نام خودش ثبت کرده اما خیلی بیشتر از این تعداد روی‌گل‌های پرسپولیس موثر بوده و نقش داشته است. البته از پاس‌‌های زیبایی که او به مهاجمان پرسپولیس داده و طارمی و علیپور به راحتی آنها را از دست دادند هم نباید گذشت. یک مهاجم ششدانگ و گلزن می‌توانست آمار پاس‌گل‌های طارمی را بسیار بیشتر از عدد فعلی بالا ببرد.

وحید امیری

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی