اسپرت تائید کرد درخواست قابل پیش‎بینی «آردا توران» از بارسلونا

اسپرت تائید کرد درخواست قابل پیش‎بینی «آردا توران» از بارسلونا

روزنامه اسپرت خبر داده که آردا توران، بازیکن بارسلونا، از سران تیم خواسته تا به دنبال تیمی برای او در ماه ژانویه بوده و پیشنهاداتش را بررسی کنند.
به گزارش پیروزی دیلی، آردا توران، بازیکن ترکیه‌ای تیم فوتبال بارسلونا در گفتگویی با پپ سگورا، مدیر ورزشی باشگاه، اعلام کرده قصد دارد در اولین زمان ممکن بارسلونا را ترک کند. 

 ملی‎پوش ترکیه‌ای در برنامه‌های ارنستو والورده، سرمربی این فصل بارسا جایی ندارد. او از ابتدای فصل و زمانی که صحبت از احتمال جدایی‎اش زیاد شده بود، گفته بود می‎خواهد بماند و برای به دست آوردن جایگاهش بجنگد، اما با گذر زمان و نزدیک شدن به جام جهانی تصمیم گرفته تیم را ترک کند و به تیم دیگر برود تا جایگاهش در تیم ملی متزلزل نباشد.

 این که توران در این زمان تصمیمش را به سران باشگاه اعلام کرده نشان از این دارد که می‌‎خواهد در بازار نقل و انتقالات زمستانی و در ماه ژانویه از این تیم جدا شود. 

 بر اساس ادعای مطبوعات ترکیه، توران به سران باشگاه گفته با این که می‌داند بارسلونا بزرگ‎ترین باشگاه جهان است، اما از آنجایی که فرصت بازی کردن در این تیم پیدا نمی‌‎کند، معتقد است دورانش در این باشگاه به سر رسیده است.

 او پیش از این پیشنهاد بازگشت به کشورش و بازی در گالاتاسرای را رد کرده بود و باید دید در ژانویه تیمی برای خرید این بازیکن اقدام خواهد کرد یا نه.

آردا توران

بارسلونا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی