اسپورت یونان: شجاعی از پاناتینایکوس و آ.ا.ک آتن پیشنهاد دارد

اسپورت یونان: شجاعی از پاناتینایکوس و آ.ا.ک آتن پیشنهاد دارد

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران هنوز تیمی را برای بازی انتخاب نکرده و از بین پاناتینایکوس و آ.ا.ک آتن یکی را برای بازی انتخاب خواهد کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، مسعود شجاعی در چند روز گذشته یکی از لژیونرهای خبرساز کشورمان محسوب شده است. در شرایطی که ایام پنجره زمستانی برای نقل و انتقالات میان فصل در راه است، اخباری در مورد او توسط رسانه‌های یونانی منتشرشد مبنی بر این که وی بازی در آ.ا.ک آتن را پذیرفته است.

مطابق آن اخبار حتی ستاره چند ماه گذشته تیم پانیونیوس یونان، برای همکاری ۶ ماهه توافق کرده است.

اما اکنون توسط یکی از سایت‌های یونانی خبر می‌رسد هنوز چنین توافقی صورت نگرفته و بازیکن با سابقه کشورمان در مرحله انتخاب تیم است.

سایت اسپورت۲۴ نوشت شجاعی از مقامات باشگاه لاس‌پالماس اسپانیا که در یکی، دو هفته اخیر اجازه تمرین به وی دادند، تشکر کرده و به یونان بازمی گردد به کارهای باقیمانده مربوط به قراردادش با پانیونیوس را انجام دهد.همچنین در روزهای آینده که سرنوشت کاری وی را رقم می‌زنند، از بین پاناتینایکوس و آ.ا.ک آتن یکی را برای بازی برگزیند.

لژیونرها

مسعود شجاعی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی