عجب حکایتی

عجب حکایتی


برانکو گفته بود ملی پوشانم بعد از اردوی تیم ملی با 3 کیلو اضافه وزن برمی‌گردند.

اشاره او به تمرینات کم فشار تیم کیروش بود و سرمربی تیم ملی هم همچون بازی با تیم فولاد شب قبل از بازی با تراکتور چنان جنجالی درست کرد که بیا و ببین. نتیجه اش چه شد. سه گل از سه ملی پوش که حالا ملی پوشان چاق لقب گرفته اند. حالا مانده ایم چه بگوییم آیا مربی تیم ملی این گل ها و این برد تپل را دید؟! حالا کیروش را می‌شود مربی لاغر نامید و شاگردان پرسپولیسی اش را ملی پوشان چاق؟

وقتی 6 امتیاز از پرسپولیس عقب افتادند شروع کردند به آمد و شد و حرف از دستهای پشت پرده زدند در حالی که داوری ها به ضرر پرسپولیس است و نفع تراکتور و استقلال عکس آن را مدعی شدند. به وزیر نامه نوشتند، مصاحبه کردند، بیانیه صادر کردند، با دو بازیکن تیمشان داور را هل دادند. اما نه احضاری، نه برخوردی و نه حکمی. گذشت تا اینکه دست های پشت پرده از آستین فیفا بیرون آمد. دو سرخپوشی را که با اشک و ترفند از پرسپولیس جدا کردند هم محروم شدند درست مثل بیک زاده ای که همچون قلعه نویی و حاتمی به پرسپولیس و فوتبال ایران اتهام زدند. حالا بعد از اینکه دستهای پشت پرده در قبال همه تهمت ها، توهین ها و اتهام های تراکتوری ها به فوتبال ایران و پرسپولیس سکوت کرد اعلام می‌شود که نتیجه بازی های تراکتور با حضور سه بازیکن جدیدشان سه بر صفر نمی‌شود. دیروز هم که گل سالم پرسپولیس را آفساید اعلام کرده و از اخراج مدافع تراکتور را در نیمه اول خودداری کرد اما . . . دست خدا دیروز پشت و پناه پرسپولیس بود. کاش می‌شد دوباره تیتر بزنیم قربون خدا برم.

اضافه وزن

برانکو

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی