اظهارات برانکو بعد از جلسه با گرشاسبی درباره تمدید قرارداد

اظهارات برانکو بعد از جلسه با گرشاسبی درباره تمدید قرارداد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تمایل کاملی برای تمدید قراردادش با پرسپولیس دارد، از مشخص شدن «یکسری مسائل» بعد از بازی با صنعت نفت خبر داد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، برانکو بعد از جلسه با حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: درباره وظایف من در قبال باشگاه و باشگاه در قبال من و همچنین بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است، صحبت کردیم.


وی افزود: مسئله اصلی وظایفی است که باشگاه در قبال من داشته است و همینطور وظایفی که بنده در قبال باشگاه داشته ام و در دو سال اخیر فرصت نکردیم درباره آن صحبت کنیم. هر دو طرف تمایل کامل برای تمدید قرارداد داریم.


برانکو در پاسخ به این سئوال که با این حساب چه زمانی تمدید قرارداد صورت می گیرد؟ تاکید کرد: امروز فقط روی جزئیات یک مقدار بحث کردیم. فکر می کنم مشکلی پیش نیاید. همه چیز باید شفاف و سپس قرارداد امضا شود.


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا برای فصل بعد با همین کادر فنی به کار ادامه می دهید؟ گفت: این موضوع هم این هفته مشخص می شود. نه مشکل بلکه یکسری مسائلی هست که بعد از بازی با صنعت نفت مشخص می شود. 


وی در پایان درباره پیشنهادش از سایر باشگاه ها بخصوص تیم های عربستانی تاکید کرد: پرسپولیس همیشه در اولویت من است. 

برانکو

تمدید قرارداد برانکو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی