اظهارات شاهرودی درباره قرعه پرسپولیس در آسیا

اظهارات شاهرودی درباره قرعه پرسپولیس در آسیا

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهترین قرعه در لیگ قهرمانان آسیا نصیب پرسپولیس شد و مسیر این تیم برای قهرمانی در این رقابت‌ها هموار است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، رضا شاهرودی درباره همگروهی پرسپولیس با السد قطر، الوصل امارات و برنده بازی پلی آف میان نسف قارشی ازبکستان و الفیصلی اردن اظهار کرد: بعد از قرعه سخت تیم ملی در جام جهانی بهترین قرعه در لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس رسید. 

 

او ادامه داد:  حریفان نه چندان مطرح در کنار تیم پرسپولیس قرار گرفتند و با این قرعه راه صعود برای پرسپولیس به مرحله بعد هموار است و بدون شک این تیم به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود می کند. حتی به نظرم راه برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا هموار است. 

 

شاهرودی بیان کرد: امیدوارم پرسپولیس از موقعیت ایجاد شده در آسیا بهترین استفاده را کند و نتایج خوبی در این رقابتها بدست آورد. 

 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره همگروه نشدن پرسپولیس با تیم های عربستانی خاطر نشان کرد:  نمی توانم  از همگروه نشدن با تیم های عربستانی بگویم خوشحال یا ناراحت هستم اما دوست داشتم با برطرف شدن مشکل میزبانی ، الهلال عربستان به تهران می آمد تا در جهنم آزادی مقابل این تیم بازی می کردیم و غیرت ایرانی را نشان می دادیم. با این حال قرعه پرسپولیس بهتر از سایر نمایندگان کشورمان در آسیا است . البته امیدوارم استقلال بتواند الهلال را شکست بدهد و جواب دندان شکنی به این تیم عربستانی بدهد.

شاهرودی

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی