اظهارات بیک زاده درباره برپایی جشن تولد در روز عزای عمومی

اظهارات بیک زاده درباره برپایی جشن تولد در روز عزای عمومی

 تراکتوری‌ها در روزی که عزای عمومی اعلام شد، برای مدافع چپ خود جشن تولد گرفتند.


به گزارش پیروزی دیلی؛ در  روزهایی که مردم ایران به خاطر حادثه پلاسکو و مرگ آتش نشان های فداکار در عزا به سر می برند، تصویری از اردوی تراکتورسازی منتشر شد که نشان می داد در اردوی این تیم برای هاشم بیک زاده تولد گرفته اند. این اتفاق با انتقاد روزنامه پیروزی همراه بود و حال مدافع تراکتورسازی  به جای عذرخواهی در پی توجیه این این عمل بر آمده و منکر هرگونه جشن تولدی بوده است.

بیگ زاده  در واکنش به انتقادات مطرح شده گفته است: متاسفانه برخی از رسانه ها از دیروز به خاطر عکسی که از اردوی تراکتورسازی قبل از بازی و جشن تولد من منتشر شده بود انتقاد کردند و گفته اند که چرا در روز عزای عمومی بازیکنان تراکتور جشن گرفته اند.

 اصلا جشنی در کار نبود. حتی خودم هم در جریان این اتفاق نبودم و من مسئولان تراکتورسازی هم در جریان نبودند. ماجرا از این قرار بود که دختر کوچکم برای اینکه مرا سورپرایز کند به هتل آمده بود و کیکی را برایم تهیه کرده بود. به هر حال من هم 10 روز دور از خانواده بودم و آنها می خواستند مرا خوشحال کنند. جشنی هم برگزار نشد و فقط یک عکس با کیک گرفتیم


بیکزاده

جشن تولد بیک زاده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی