اظهارات قوچان‌نژاد در مورد شکست دردآور هیرنوین در آبه‌لنسترا

اظهارات قوچان‌نژاد در مورد شکست دردآور هیرنوین در آبه‌لنسترا

ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین به شکست دردآور خانگی هفته نهم اردویژه هلند برابر ویتسه واکنش نشان داد تا هواداران را آرام کند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، تیم هیرنوین یکشنبه شب گذشته در ورزشگاه خانگی آبه‌لنسترا با نتیجه سنگین 4 بر صفر برابر ویتسه شکست خورد.


رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی و یکی از بازیکنان کلیدی تیم هیرنوین در این رابطه به رادیو اومروپ هلند گفت: ما هیچ پاسخی برای بازی قدرتمندانه تیم ویتسه نداشتیم و به کنترل توپ بسیار بی‌توجه بودیم. باید یاد بگیریم که حتی در بازی‌های بعد هم وظایف خود را انجام دهیم، زیرا امکان  برنده‌شدن وجود دارد.


گوچی ادامه داد: زیبایی این هفته این است که می‌توانیم دوباره خودمان را از نو سازماندهی کنیم. باید آماده مصاف با حریف سختی در بازی جام حذفی شویم. چند هفته پیش نتیجه خوبی برابر تیم ویلم به دست آوردیم. آنها در هفته‌های اخیر شکل تیمی بهتری پیدا کردند.


مهاجم هیرنوین درباره سفر 600 هوادار به شهر تیلبورخ جهت حمایت از این تیم در دیدار جام حذفی برابر ویلم اظهار داشت: این اتفاق خوب و بسیار ویژه‌ای است، زیرا در چنین روزی بیشتر مردم به سر کار می‌روند. همچنین این سفر طولانی است و من از این حمایت فوق‌العاده هواداران تیم هیرنوین بسیار خوشحالم.


تیم هیرنوین تا پایان هفته نهم اردویژه هلند 14 امتیازی است و رتبه هفتم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

قوچان نژاد

لژیونرها

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی