اظهارنظر مدیرعامل استقلال،بلای جان وزیر ورزش شد!

اظهارنظر مدیرعامل استقلال،بلای جان وزیر ورزش شد!

برخی منتقدان وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی در برهه کنونی اعلام کردند قطعا وزیر ورزش و جوانان باید پاسخگوی ریخت و پاش های میلیاردی در برخی باشگاه های فوتبال باشد.

به گزارش سایت پیروزی دیلی، طیف منتقدان وزیر در مجلس معتقدند برابر اعلام افتخاری وقتی باید تمام قراردادهای باشگاه استقلال توسط وزیر تائید شود حالا طبیعی است که شخص وزیر به ما پاسخگو باشد چون برابر اعلام افتخاری همه قراردادهای باشگاه استقلال به تائید وزارت رسیده است. 

نمایندگان مخالف معتقدند اگر ادعای مدیرعامل استقلال خلاف واقعیت بود می بایست این مساله تکذیب می شد اما از آنجا که این اظهارنظر در سایت رسمی باشگاه استقلال مطرح شد و وزارت ورزش هیچ واکنشی نشان داد کاملا پیداست که این ریخت و پاش ها مورد تائید وزیر ورزش و جوانان است!

*پ.ن: :reعضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از ریخت و پاش های باشگاه های فوتبال گفت: قراردادهای میلیاردی فوتبال عامل فساد است/ وزیر اقدام نکند برخورد می‌کنیم!/فرار مالیاتی واضح است


***منبع:میدان

قراردادهای نجومی

مدیر عامل استقلال

وزیر ورزش

با افتخار پرسپولیسی‌ام :
۳ تیر ۹۶
درستی این اقدام -به شرط عملی شدن- به جای خود، خیلی متعجبم از اظهارات پندار توفیقی، که چنان درباره‌ی ویژگی‌های قرارداد پرسپولیس با اسپانسر مشترک اظهارنظر قاطعانه می‌فرماد، که انگار با ایشون قرارداد بسته‌ن! و شگفتی‌آور این که در نهایت، باز هم آدرس غلط می‌دهند که پرسپولیس سقف را رعایت نمی‌کند! شگفتا از باشگاهی که بیشترین صادراتش پرحرفی بیجاست، و کارنامه‌ی عمل‌اش شش‌باران؛ از قدیم تا جدید، از پیشکسوتان تا بزرگسالان.
علیرضا هادیان :
۳ تیر ۹۶
البته امیدواریم به گفته خود عمل کنند و برخورد کنند. اینکه افتخاری قبل بره دفتر وزیر و بعد آن نقل و انتقالات استقلال با رقم های کلان به یکباره سرعت بگیره ، چیزی نیست که عادی باشه. مدیران استقلال و ارکان فدراسیون بعلاوه جناب وزیر بهتره قدرت جهت دهی به افکار عمومی توسط هوادارن ارتش سرخ را جدی بگیرند. این اتفاقی است که اول آخر باورش خواهند کرد. 
عشق است ارتش سرخ آسیا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی