اظهار نظر عجیب کفاشیان درباره قرارداد بلیت فروشی با برهان مبین: از تاج بپرسید، من چیزی بلد نیستم!

اظهار نظر عجیب کفاشیان درباره قرارداد بلیت فروشی با برهان مبین: از تاج بپرسید، من چیزی بلد نیستم!

در حالیکه قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت برهان مبین درباره بلیت فروشی لیگ برتر در دوران ریاست علی کفاشیان بسته شده اما او در گفت و گو با سایت نود آشکار می گوید که از چیزی خبر ندارد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، علی کفاشیان پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار سایت نود جملات عجیبی را درباره قرارداد با برهان مبین بر زبان آورد. اینکه سوال پرسیده آیا این قرارداد در دوران تصدی او بسته شده و یا اینکه از چیزی خبر ندارد و بهتر است از تاج پرسیده شود. نکته عجیب تر این است که کفاشیان عقیده دارد ۳۵ درصد سهم شرکت از بلیت فروشی، توسط فرمول هایی بدست می آید که همینجوری نیست. انگار که سهم شرکت برهان مبین از ۳۵ درصد کمتر است! 

آقای کفاشیان دیشب برنامه نود را دیدید؟ از ماجراهای شرکت برهان مبین و بلیت فروشی الکترونیک با خبر هستید؟

مگر این مسایلی که درباره شرکت برهان مبین مطرح شده، در دوران تصدی من بوده است؟


بله، در دوران تصدی شما بوده، در سال ۸۹ این قرارداد بسته شده است و شما در آن زمان رئیس فدراسیون فوتبال بوده اید...

این مسایل را بیشتر از من آقای تاج در جریان است و من چیزی بلد نیستم و نمی دانم.


آقای کفاشیان مگر می شود شما با خبر نباشید و بلد نباشید؟ مگر می شود شما از ماجرای ۳۵ درصد سهم شرکت برهان مبین بی خبر باشید؟

آخر این چیزهایی که گفته می شود زیاد درست نیست، این ۳۵ درصد تحت یک فرمول بدست می آید. در واقع با فرمولهایی به این ۳۵ درصد می رسند و اینطور نیست که همه فکر می کنند.


شما به عنوان رئیس آن زمان فدراسیون فوتبال و در واقع رئیس دو دوره فدراسیون فوتبال و نایب رئیس اول کنونی فدراسیون فوتبال، نمی توانید درباره این ماجرا بیشتر توضیح دهید؟ مگر می شود بی خبر باشید؟

بهتر است از آقای تاج بپرسید. من در جریان نیستم!

بلیت فروشی

تاچ

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی