کودتا و اعتراض یک پارچه شاگردان قلعه نویی علیه آجورلو در آستانه فینال جام حذفی

کودتا و اعتراض یک پارچه شاگردان قلعه نویی علیه آجورلو در آستانه فینال جام حذفی

اعتراض یک پارچه بازیکنان تراکتور به مدیریت آجورلو
پیروزی دیلی:

اعتراض یک پارچه بازیکنان تراکتور و مصاحبه علیه آجورلو در آستانه فینال جام حذفی 

 کودتا علیه سردار در یادگار 

بازیکنان تیم تراکتورسازی در پایان دیدار با نفت تهران صحبت های تندی را علیه مدیریت این باشگاه انجام دادند. به گزارش ورزش سه، یک هفته تا فینال جام حذفی میان تراکتورسازی و نفت تهران بازیکنان تیم تبریزی طوری از مدیریت باشگاه انتقاد کردند که انگار فصل شانزدهم لیگ کاملا برایشان تمام شده است. 

وقتی خالد شفیعی وارد میکسدزون ورزشگاه یادگار شد مشخص بود یک کودتا علیه مدیرعامل باشگاه درحال شکل گیری است. مدافع تراکتور بدون آنکه حتی به آینده فکری کرده باشد، اعلام کرد در فینال حذفی بازی نمی کنند و بهتر است آجورلو خودش در این مسابقه به میدان برود. شفیعی این حرف ها را زد و سریعا ورزشگاه را ترک کرد تا به قول خودش ساکش را ببندد و بدون آنکه به فینال حذفی توجه داشته باشد به شیراز برود. 

این شروع یک جنجال بزرگ بود. بازیکنانی که در طول فصل با رهبری مهدی کیانی کاپیتان خود هیچ صحبتی درباره مدیریت باشگاه انجام نداده بودند این بار برای تغییر موضع گوش به فرمان کاپیتان شدند. کیانی پشت میکروفون قرار گرفت و از مشکلات تیمش گفت پشت سر او بازیکنانی نظیر محمد ایران پوریان، سعید آقایی، مهدی شریفی و ... نیز در مصاحبه های خود به نحوه اداره باشگاه توسط مصطفی آجورلو انتقاد کردند. صحبت هایی بسیار تند که ممکن است تبعات سنگینی برای آنها در پی داشته باشد.

مساله مهمی که همه بازیکنان امروز به آن اشاره کردند رها شدن آنها توسط مدیرعامل و بدهی های سنگین باشگاه به نفرات از سال های قبل و لیگ برتر امسال است. حالا در فاصله یک هفته مانده به فینال جام حذفی مقابل نفت تهران و در شرایطی که تنها شانس راضی نگه داشتن هواداران قهرمانی در این رقابت هاست، حاشیه ای بزرگ گریبان سرخپوشان تبریزی را گرفته است. 

در چنین شرایطی بسیاری در انتظار واکنش و پاسخ مدیرعامل تراکتورسازی به این حواشی هستند. آجورلو که با توجه به محرومیت فیفا از نقل و انتقالات تابستانی خوب می داند کار سختی برای جمع کردن حواشی دارد. او که به واسطه بدهی به بازیکنان هنوز با آنها برای تمدید قرارداد مذاکره ای هم انجام نداده شرایط سختی را پیش روی خود می بیند. آیا سرانجام این شورش دسته جمعی بازیکنان علیه مدیرعامل تراکتور خوش خواهد بود؟



**مصاحبه خالد شفیعی را می خوانید:

شفیعی: در فینال بازی نمی کنم، آجرلو خودش بازی کند خالد شفیعی در پایان دیدار تیمش مقابل نفت تهران درباره مشکلات مالی تراکتورسازی اظهار داشت: من 3 سال است در تراکتورسازی حضور دارم اما پولم را نگرفته ام. 3 خرداد مراسم عروسی ام را باید برگزار کنم اما مدت ها است پولی دریافت نکردم و مطالبات زیادی باقی مانده است.

وی افزود: با این شرایط من که دیگر مقابل نفت در فینال حذفی بازی نمی کنم. انشاءالله آقای آجورلو در فینال حذفی شخصا به میدان می رود و برای تراکتورسازی بازی می کند.

اجرلو

تراکتورسازی

قلعه نوعی

اردشیر :
۱۵ ارديبهشت ۹۶
برای چی تبعات برای بازیکنان داشته باشه بلکه هرچه سریع تر باید این مامورامنیتی بی کفایت را از شهر ستاخارخان و باقرخان بیرون کنند وکار ها را به اهلش بسپارند
علیرضا هادیان :
۱۴ ارديبهشت ۹۶
تازه این که چیزی نیست . اجرلو و ژنرال قراره فصل بعد بعلت به حد نصاب نرسیدن بازیکنانشان برای مسابقه فوتبال ، تیم دو نفره فوتبال دستی یا تیله بازی تشکل بدهند!  عزت و ذلت دست خداست و البته چوب خدا صدا نداره اگه بزنه دوا نداره. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی