اعتراض باشگاه نفت به عدم برخورد با توهین ها به دایی

اعتراض باشگاه نفت به عدم برخورد با توهین ها به دایی

کانال رسمی باشگاه نفت تهران با انتشار پست هایی نسبت به عدم صدور احکام دیدار انضباطی نفت تهران و استقلال(هفته ی شانزدهم لیگ)اعتراض کرد.

به گزارش پیروزی دیلی؛ روابط عمومی باشگاه نفت تصویر مصاحبه ی حسن زاده رییس کمیته ی انضباطی فدراسیون فوتبال در تاریخ 23 دی ماه مبنی بر اینکه منتظریم تا ناظر بازی گزارش تخلفات دیدار نفت و استقلال را به ما اعلام کند را منتشر کرده و اعلام کرده آیا هنوز ناظر بازی گزارش تخلفات را به کمیته ی انضباطی ارائه نکرده است؟

همچنین باشگاه نفت تصویر احکام انضباطی دیدارهای هفته ی شانزدهم را منتشر کرده و تاکید کرده چرا احکام انضباطی همه ی بازی های هفته ی شانزدهم و حتی هجدهم اعلام شده اما احکام انضباطی بازی نفت و استقلال هنوز صادر نشد ه است.
در آن دیدار علاوه بر توهین و فحاشی ها به دایی شاهد حمله ی لیدرهای استقلال به نفت بودیم و تصاویر و اخبار زیادی درباره این حمله و درگیری ها در رسانه منتشر شد


در این باره حسین شهریاری سرپرست باشگاه نفت گفت:حرف ما این است چرا احکام بازی نفت و سپاهان سه روزه صادر شد اما احکام بازی نفت و استقلال،آن توهین ها و درگیری ها 14 روز است که صادر نشده ؟!چرا در حق نفت این همه کم لطفی می شود؟
همچنین گلرخسار مالک باشگاه نفت تهران نیز به سایت رسمی باشگاه گفت :"چون تماشاگر نداریم،چون استاندار،فرماندار،اعضای شورای شهر،شهردار و نمایندگان مجلس مثل دیگر تیم ها پشت تیم ما نیستند ،چون در حلقه ی قدرت فوتبال عضوی نداریم این اجحاف باید ها در حق تیم ما صورت می گیرد؟!ما پیگیر توهین ها به کادرفنی و تیم و حمله به تماشاگران خواهیم بود. سرمان را بالا میگیریم و سکوت هم نمی کنیم.خدا آن بالا همه چیز را می بیند..."

همچنین کانال رسمی باشگاه نفت تهران با انتشار عکسی از مهدی تاج نوشت:
"آقای تاج،در لیگ9پنالتی نفت تهران به گفته ی کارشناسان داوری گرفته نشده و 4بازیکن حریفان اخراج نشدند و یک پنالتی اشتباه علیه این تیم اعلام شده.اشتباهات داوری به نفع نفت هم به گونه ای بوده که در همان بازی ها اشتباهات تاثیرگذارتری به ضرر تیم صورت گرفته.چرا حکم محرومیت دایی 3روزه صادر می شود و حتی حاظر نیستند ادعاهای باشگاه و دایی را بشنوند و بعد از گذشت شش دقیقه از شروع دیدار نفت و سپاهان در لیگ و طی شدن محرومیت دایی با سکونشینی اعلام می کنند حکم تجدیدنظرخواهی محرومیت دایی بررسی و رد شد اما حکم توهین به دایی و حمله لیدرهای استقلال به تماشاگران ما به رغم گذشت 14 روز هنوز صادر نشده.
لطفا پیگیری کنید این همه اجحاف در حق یک تیم؟!"

حسین قدوسی مدیرروابط عمومی باشگاه نفت نیز با انتشار تصاویری از حمله لیدرهای استقلال به تماشاگران نفت اعلام کرد:وظیفه باشگاه نفت است پیگیر توهین ها به دایی و حمله این لیدرها به تماشاگران نفت و دوستداران دایی باشد و مالک و مدیریت باشگاه قویا پیگیر این موضوع بوده و خواهان برخورد قاطع با لیدرهای متخلف هستند.
همچنین در کانال رسمی باشگاه نفت عکسی از علی دایی که در حال تماشای حمله لیدرهای نفت به سوی تماشاگران نفت است، منتشر و نوشته شده: 14 روزپیش،به دایی که محروم بود و حاضر نشدند حرف هایش را بشنوند توهین شد. در اینجا می بینید علی دایی را که از حمله لیدرهای استقلال به تماشاگران نفت عصبانی و ناراحت است.
کانال باشگاه نفت اعلام کرد: شناسایی این لیدرهایی که به زور بازوی شان می بالیدند کار سختی نیست.اینجا ورزشگاه است آقای لیدر نه جایی که توهین کنی،حمله کنی و به قول علی دایی عربده بکشی.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی