اعتراض شجاعیان به تعویض زودهنگام شفر!

اعتراض شجاعیان به تعویض زودهنگام شفر!

داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال با تصمیم شفر قبل از دقیقه 40 مسابقه از زمین خرج شد تا نسبت به این موضوع اعتراض کند.
به گزارش پیروزی دیلی، سرمربی استقلال در تصمیمی عجیب علی قربانی نیمکت نشین را دقیقه 40 جانشین شجاعیان در زمین مسابقه کرد تا شاید با تغییر ترکیب و استراتژی آبی ها بتوانند نمایش خوبی در زمین مسابقه داشته باشند. 

 این تصمیم اما باعث ناراحتی شجاعیان شد؛ هافبک استقلال بی آنکه به سمت قربانی برود از سمت دیگری از زمین مسابقه خارج شد و سپس قدم زنان به سمت نیمکت استقلال رفت و بی آنکه با شفر دست بدهد، روی نیمکت نشست. مطمئنا این اعتراض شجاعیان به تعویض برای او بی هزینه نخواهد بود و سرمربی آبی ها با این بازیکن برخورد خواهد کرد.

استقلال-سیاه جامگان

داریوش شجاعیان

شفر

دکتر نصیر :
۱۷ فروردين ۹۷
امسال ممکنه شش بار با استقلال رو به رو بشیم باید دعا کرد بازیکنان کلیدی حفظ بشن و اگر بازیکنی قرار هست جدا بشه بازیکنان ضعیفی مثل ربیع خواه ماهینی علوان زاده و نهایتا در بدترین حالت شجاع و کمال باشن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی