اعتراض نوراللهی به ادامه خدمت سربازی اش- هافبک پرسپولیس نیم فصل را از دست داد؟

اعتراض نوراللهی به ادامه خدمت سربازی اش- هافبک پرسپولیس نیم فصل را از دست داد؟

هافبک پرسپولیس در شرایطی که تصور می کرد خدمت سربازی اش به پایان رسیده، با موضوع جدیدی روبه رو شده است.
به گزارش پیروزی دیلی، روز گذشته در شرایطی مجوز خروج از کشور احمد نوراللهی برای همراهی پرسپولیس مقابل الهلال عربستان صادر شد که امروز سردار باران چشمه در مصاحبه ای اعلام کرد این بازیکن در مسابقات داخلی نمی تواند تا پایان آذرماه حاضر شود.

 تاریخ پایان خدمت نوراللهی ۲۹ آذرماه اعلام شده و با نظر مدیر کل نیروهای مسلح او فقط می تواند در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را در ۳ ماه آینده همراهی کند. این در حالی است که هافبک سرباز پرسپولیس به این مساله اعتراض دارد و معتقد است دوران خدمت سربازی اش به اتمام رسیده است.

 او بعد از بازگشت از سفر امارات این مساله را پیگیری خواهد کرد. در صورتی که نظر مسئولان نیروهای مسلح تغییر نکند، احمد نوراللهی تا پایان نیم فصل اول نمی تواند برای پرسپولیس در لیگ و جام حذفی به میدان برود.

 آنطور که شنیده می شود از سوی باشگاه تراکتورسازی نامه عدم نیاز نوراللهی به ستادکل نیروهای مسلح ارسال شده تا خدمت سربازی این بازیکن ۳ ماه زودتر به پایان برسد اما این نامه مورد موافقت قرار نگرفته است.

سربازی

نوراللهی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی