اعتراض کی‌روش محل تمرین ایران را تغییر داد

اعتراض کی‌روش محل تمرین ایران را تغییر داد

اعتراض های شدید سرمربی تیم ملی ایران به امکانات در نظر گرفته شده برای آماده سازی تیم ملی در کره بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور داشت.

به گزارش پیروزی‌دیلی، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی بعد از اولین جلسه تمرینی فشرده تیم ملی در کره با اعتراض شدید به زمین چمن بی کیفیت در نظر گرفته شده برای ایران با حضور در مقابل دیدگان خبرنگاران رسانه های گروهی کره به نوعی با پنبه سر روسای فدراسیون فوتبال این کشور را برید تا بلکه با این حربه امکانات بهتری برای ملی پوشان مهیا شود.


در شرایطی که جملات کی روش در ارتباط با تعریف و تمجید از قدرت و امکانات فوق العاده کره در راه میزبانی از جام جهانی 2002 بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور داشت امروز سایت چوسان در خبری مدعی شد با اعتراضات صورت گرفته از سوی مربی پرتغالی روسای فدراسیون فوتبال کره جنوبی تصمیم به ایجاد تغییراتی در محل تمرین تیم ملی ایران گرفتند.


چوسان نوشت:« کیفیت چمن محل تمرین ایرانی ها چندان خوشایند نبود از همین رو صدای اعتراض کی روش بلند شد تا بلافاصله با واکنش فدراسیون روبرو شود. از همین رو قرار است محل تمرینات ایرانی ها از امروز با تغییراتی روبرو و امکانات بهتری برای حریف کره در نظر گرفته شود».


نکته جالب این که چوسان با اشاره به صحبتی که کی روش در ارتباط با پارک جی سونگ شاگرد خود در منچستریونایتد پیش کشید توانست از نظر روحی و روانی تاثیر فراوانی روی افکار عمومی کره داشته باشد. ستاره سال های نه چندان دور کره در منچستر سال ها شاگرد کی روش بود به همین خاطر همواره ارتباط نزدیکی با این مربی پرتغالی داشته است.

ایران-کره جنوبی

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی